• سه‌شنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99061813508
  • خبرنگار : 50227

مدیرکل غله و بازرگانی استان خبر داد

تخصیص بیش از ۳۸۰۰ تن کالای اساسی به خوزستان

تخصیص بیش از ۳۸۰۰ تن کالای اساسی به خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از تخصیص ۳ هزار و ۸۲۷ تن کالای اساسی توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به استان خوزستان به منظور تامین برنج و شکر نذورات و طرح‌های مومنانه در ایام محرم و صفر خبر داد.

امید جهان‌نژادیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به منظور تامین برنج و  شکر نذورات و طرح‌های مومنانه در ایام محرم و صفر، در مجموع ۳ هزار و ۸۲۷ تن کالای اساسی توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به استان خوزستان تخصیص داده شده است.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند به منظور برنامه‌ریزی برای تأمین و تحویل به موقع کالا تا روز ۲۲ مهرماه با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان و ثبت در سامانه متمرکز سیفا، نسبت به اخذ مجوز و دریافت حواله کالاهای اساسی اقدام کنند.

جهان‌نژادیان در خصوص قیمت‌های اقلام سهمیه تخصیص‌یافته تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم برنج هندی دانه بلند ۱۴هزار و ۵۰۰ تومان و به ازای هر کیلوگرم شکر سفید نیز مبلغ ۶ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است.

وی بیان کرد: قیمت‌های مصوب در سراسر کشور، یکسان است و تنها میزان سهمیه‌های اختصاص‌یافته متفاوت است که این میزان از سهمیه نیز با توجه به جمعیت استان‌ها و سایر مولفه‌ها تعیین شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: هر ماه سهمیه جداگانه‌ای برای توزیع شکر سفید در استان خوزستان اختصاص می‌یابد که در شهریورماه سهمیه اختصاص‌یافته ۳ هزار و ۱۹۵ تن بوده که از این میزان حدود یک هزار و ۴۲۷ تن مربوط به صنوف تولیدی، کارخانجات قند و شکر و صنایع غذایی و بقیه برای مصرف خانوار است.

وی با بیان اینکه مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سازمان‌های دولتی، هیأت‌های مذهبی و تکایا می‌توانند از این سهمیه بهره‌مند شوند، افزود: این سهمیه تا روز ۲۵ ماه صفر قابلیت صدور حواله در صورت موجودی را دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha