• چهارشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99061914148
  • خبرنگار : 50300

جزئیات ترم جدید در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

جزئیات ترم جدید در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: در ترم جدید درس‌های نظری به صورت مجازی و درس‌های عملی که نیاز به حضور در کارگاه یا آزمایشگاه دارند، به صورت حضوری و با برنامه‌ریزی ارائه خواهند شد.

منصور زراءنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی وزارت علوم، درس‌های نظری به صورت مجازی ارائه و درس‌های عملی که نیاز به حضور در کارگاه یا آزمایشگاه دارند، به صورت حضوری و با برنامه‌ریزی ارائه خواهند شد.

وی با اشاره به نحوه بازگشایی خوابگاه‌ها، افزود: با توجه به اینکه امکان حذف برخی درس‌های عملی وجود ندارد، دانشجویان خوابگاهی در گروه‌های کوچک به مدت کوتاه، (۱۰ تا ۱۴ روز) در خوابگاه حضور پیدا می‌کنند و هر دانشجو در یک اتاق مستقر می‌شود تا فاصله اجتماعی حفظ شود. بر اساس پروتکل‌ها، دانشجویان نمی‌توانند در طول ترم از خوابگاه‌ها استفاده کنند و حضور آن‌ها به صورت هتلینگ خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: همچنین دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی برای انجام پژوهش‌های عملی پایان‌نامه، در زمان‌های مقرر و به صورت برنامه‌ریزی شده در دانشگاه و خوابگاه حضور پیدا می‌کنند.

زراءنژاد با بیان اینکه درس‌های نظری کاملا به صورت مجازی برگزار خواهند شد، گفت: سال تحصیلی رسما از ۱۵ شهریور آغاز شد، اما با توجه به اینکه حذف و اضافه هنوز انجام نشده است، کلاس‌ها نوسان دارند اما به نظر می‌رسد کلاس‌ها به صورت مستمر از هفته آینده برگزار خواهند شد.

وی ادامه داد: برخی از واحدهای درسی عملی که شناور هستند، پیش‌نیاز درسی نیستند و در تحصیل دانشجو مشکلی ایجاد نمی‌کنند را می‌توان جابه‌جا و به ترم آینده موکول کرد. اما تعدادی از درس‌های عملی به ویژه برای دانشجویانی که در شرف فارغ‌التحصیلی هستند، باید ارائه شوند. بنابراین امکان به تعویق انداختن این درس‌ها وجود ندارد، به این دلیل برنامه‌ریزی شده که تعداد محدودی از دانشجویان در مدت زمان مشخص در دانشگاه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha