• چهارشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99061914371
  • خبرنگار : 50228

نفت آبادان هر فصل مثل قبل

نفت آبادان هر فصل مثل قبل

ایسنا/خوزستان در حال حاضر باشگاه صنعت نفت آبادان، تنها باشگاه لیگ برتری خوزستان است که مدیرعامل ندارد و تکلیف سرمربی‌اش نیز مشخص نیست.

باشگاه صنعت نفت آبادان هر ساله با مشکلات بسیاری از نظر مالی و ساختاری دست و پنجه نرم می‌کند و به دلیل پایان یافتن زمان کاری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در پایان هر فصل و تا انتخاب شدن نفرات جدید در این سمت‌ها برای لیگ بعدی، این باشگاه برای انتخاب سرمربی، جذب بازیکن و حفظ شاکله تیم زمان بسیاری را از دست می‌دهد.

به گزارش ایسنا، صنعت نفت آبادان پس از پایان لیگ نوزدهم نیز با چنین مشکل تکراری مواجه شد و با خداحافظی مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره باشگاه به دلیل اتمام زمان خدمت خود در این باشگاه و مشخص نبودن چگونگی تیم‌داری نفتی‌ها در لیگ بیستم، بازیکنان خوب و شاخصی از جمله میلاد جهانی، مسلم مجدمی، عیسی‌ آل‌کثیر، ناصر سالاری و مصطفی احمدی از این تیم جدا شدند.

هرچند با جلسه‌ای که دوشنبه این هفته با حضور نمایندگان مردم آبادان و وزیر نفت برگزار شد، خبرهای خوشی از آینده تیم و باشگاه داشت اما این‌که هنوز تکلیف مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه مشخص نشده است، جای نگرانی دارد زیرا تا این نفرات انتخاب نشوند، طبیعتا نیز خبری از انتخاب سرمربی نیست و از سویی نفت مجددا دیرتر از سایر تیم‌ها وارد بازار نقل و انتقالات خواهد شد و در شرایط فعلی که حضور خارجی‌ها به فوتبال ایران نیز منع شده، هر چه پروسه تعیین تکلیف مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه دیرتر انجام شود، ضمن فرصت‌سوزی برای بستن تیم قوی، این باشگاه در نهایت باید به انتخاب بازیکنان درجه چندم فوتبال ایران بسنده کند. اقدامی که باعث فاصله گرفتن صنعت نفتِ پرطرفدار از وضعیت خوب فصل گذشته‌اش خواهد شد.

در حال حاضر باشگاه صنعت نفت آبادان، تنها باشگاه لیگ برتری خوزستان است که مدیرعامل ندارد و تکلیف سرمربی‌اش نیز مشخص نیست و این نشان از کار سخت نفت در لیگ آینده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha