• چهارشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99061914386
  • منبع : نمایندگی خوزستان

پذیرش عضو در انجمن مد و لباس خوزستان

پذیرش عضو در انجمن مد و لباس خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون هنری و سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از پذیرش عضویت در انجمن مد و لباس استان تا ۱۰ مهر ۹۹ خبر داد.

ناصر آریایی‌نیا با اعلام این خبر گفت: پس از انتخاب اعضای هیأت موسس انجمن مد و لباس خوزستان، به دنبال ایجاد بانک اطلاعاتی از فعالان، تولیدکنندگان، مدرسان، دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه هستیم تا با پذیرش اعضای واجد شرایط و عضویت آنها در انجمن مد و لباس این مهم تحقق یابد.

وی ضمن تشکر از اعضای هیأت موسس انجمن مد و لباس خوزستان افزود: اعضای انجمن مد و لباس با استفاده از حق رای می‌توانند اعضای هیأت مدیره را انتخاب کنند و یا خودشان کاندیدای هیأت مدیره یا رئیس انجمن شوند.

آریایی‌نیا با اشاره به شرایط عضویت در انجمن مد و لباس خوزستان بیان کرد: فعالان، تولیدکنندگان، مدرسان، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه مد و لباس می‌توانند تا ۱۰ مهر ۹۹ برای عضویت در انجمن مد و لباس، فرم ثبت‌نام موجود در سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان را پر کنند و تصویر شناسنامه، کارت ملی، عکس پرسنلی، آخرین مدرک تحصیلی و رزومه کاری و فعالیت‌های خود را به دبیرخانه انجمن مد و لباس خوزستان به شماره ۰۹۳۷۴۶۹۱۸۸۴ در واتساپ ارسال کنند.

معاون هنری و سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۳۳۰۹۵ داخلی ۱۶۰ اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، آقای شیرازی، تماس بگیرند.

به گزارش ایسنا، برپایه اعلام اداره‌کل ارشاد خوزستان، وی به ضرورت استفاده از فرهنگ ایرانی در طراحی لباس اشاره کرد و گفت: نشانه‌های زیادی از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در طراحی لباس‌های‌مان دیده نمی‌شود، در صورتی که به لحاظ بصری و اسطوره‌ای، فرهنگ ایرانی یکی از غنی‌ترین فرهنگ‌ها است.

آریایی‌نیا ادامه داد: ما می‌توانیم نمادها و شکل‌هایی که دارای بار اخلاقی و معنایی هستند را وارد طراحی پوشاک ایرانی کنیم.

معاون هنری و سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: به ویژه در خوزستان فرهنگ‌های متعددی وجود دارد که سرشار از نماد و نشانه‌های بصری هستند که در طول سالیان زیاد، ریشه در باورهای مردم دارند و اگر از این نشانه‌ها استفاده شود، علاوه بر این که به پاسداشت فرهنگ اقوام خوزستان کمک می‌کند، می‌تواند تحولی در صنعت پوشاک ایجاد کند.

وی گفت: به محض عادی شدن شرایط کشور و ریشه‌کن شدن بیماری کرونا، درصدد برگزاری جشنواره مد و لباس با گستره کشوری در استان خوزستان هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha