• پنجشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۶:۳۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99062015040
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

نقش جهاد سازندگی در ساخت سنگر و خاکریز محتواسازی شود

نقش جهاد سازندگی در ساخت سنگر و خاکریز محتواسازی شود

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید لرستان با اشاره به نقش تاثیرگذار نیروهای جهادی در دفاع مقدس، اظهارکرد: نقش جهاد در ساخت سنگر و خاکریز را نباید فراموش کرد و حتماً صدا و سیما در این زمینه محتواسازی لازم را داشته باشد.

سید حسین نازاریان شامگاه ۱۹ شهریورماه در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: کمیته شاهد و ایثارگر استان لرستان به دبیری بنیاد شهید و امور ایثارگران و عضویت دستگاه‌هایی ازجمله اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ها دفاع مقدس تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: تهیه برنامه پیشنهادی توسط کمیته‌ها می بایست در دستور کار قرار گیرد تا از این طریق اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سایر سازمان‌های خدمات‌رسان به جامعه ایثارگری استان آماری صحیح از فرایندها را ارائه کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی جهت تهیه هدایا برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران، خاطرنشان کرد: از آنجایی‌که کمیته‌های بیست و دوگانه عضو شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان هستند لذا ما برنامه‌ریزی‌های لازم را به انجام رسانده‌ایم تا با همکاری تمام کمیته‌ها بهترین نتیجه را در نهایت کار به دست آوریم.

نازاریان با اشاره به طرح‌های پیشنهادی به‌منظور اجرا در هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اضافه کرد: طرح‌هایی ازجمله ارائه پیشنهاد از سوی سازمان‌ها برای برگزاری یادمان شهدا، دیدار با جامعه ایثارگری با محوریت خانواده شهدا، تجلیل از چهره‌های ماندگار دفاع مقدس و انقلاب، تهیه شناسنامه شهدا در کوچه‌ها، خیابان‌ها و میادین، تهیه سامانه جامع شهدای دستگاه‌های اجرایی، طراحی المان شهدای دستگاه‌های اجرایی، ساماندهی گلزارهای شهدا، برگزاری مراسم «شبی با شهدا» در واحدهای آموزشی، شناسنامه‌دار کردن خادمین فرهنگ ایثار و شهدا، بازبینی و تحلیل فیلم‌های عملیات‌ها به تفکیک افراد و شهدا، کاشت درخت به تعداد شهدا به‌مناسب روز طبیعت توسط منابع طبیعی در زمره برنامه‌های پیش‌بینی شده قرار گرفته است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار نیروهای جهادی در دفاع مقدس، اظهارکرد: نقش جهاد در ساخت سنگر و خاکریز را نباید فراموش کرد و حتماً صدا و سیما در این زمینه محتواسازی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha