• پنجشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99062015466
  • خبرنگار : 50214

جشنواره بین‌المللی مجازی کمک‌های اولیه در یزد برگزار می‌شود

جشنواره بین‌المللی مجازی کمک‌های اولیه در یزد برگزار می‌شود

ایسنا/یزد مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری جشنواره بین‌المللی به صورت مجازی بمناسبت روز جهانی کمک‌های اولیه در سه رشته خبر داد.

دکتر «محسن حرازی زاده یزدی» اظهار کرد: ضرورت فراگیری این مهم (کمک‌های اولیه و امدادرسانی آنی به حادثه دیدگان از سوانح و بلایای طبیعی)، باعث شده تا روزی به نام روز جهانی کمک‌های اولیه نام‌گذاری شود. 

وی ادامه داد: مهارت کمک‌های اولیه، یکی از مهارت‌های نجات بخش است که می‌تواند به سلامت خود و اطرافیان کمک کند. ممکن است بسیاری از مردم خاطره خوب یا تصویری از ارائه مهارت‌های کمک‌های اولیه از گذشته تابحال داشته باشند که علاقمند باشند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند لذا یکی از برنامه های جمعیت هلال احمر برای روز جهانی کمکهای اولیه، برگزاری جشنواره مجازی بین المللی در سه رشته عکس، خاطره نویسی و ایده پردازی در زمینه گسترش فراگیری کمک‌های اولیه خواهد بود. 

حرازی زاده تاکید کرد: این جشنواره با هدف حساس‌سازی مردم برای فراگیری آموزش کمک‌های اولیه، گسترش دامنه فراگیران و اشتراک تجارب مردم در این زمینه برگزار می‌شود. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد: با توجه به گستردگی امکانات فناوری اطلاعات و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این جشنواره به صورت مجازی برگزار خواهد شد و دبیرخانه این جشنواره بر عهده معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد بوده و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره روز جهانی کمک‌های اولیه می‌توانند تا ۳۰ شهریور ماه ۹۹ آثار خود را در سایت جمعیت هلال احمر استان یزد به آدرس www.yazd.rcs.ir قسمت فرم جشنواره ارسال کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، همچنین پس از پایان مهلت ارسال آثار جهت شرکت در جشنواره و داوری در بخش های مختلف، به بهترین و خلاقانه ترین آثار ارسالی تندیس جشنواره به همراه جوایز امدادی از سوی هلال احمر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha