• شنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۷:۳۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99062216016
  • خبرنگار : 50228

نقل و انتقالات بی سر و صدای فولاد

نقل و انتقالات بی سر و صدای فولاد

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی برای لیگ بیستم آماده می‌شود که معتقد است نباید اسیر آشفتگی فعلی بازار نقل و انتقالات شد.

در فوتبال مثلی هست که می‌گوید "به ترکیب تیم برنده دست نمی‌زنند" و این مثل نیز در مورد تیم موفق فصل نوزدهم فولاد که به پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا راه یافته، برای حضور در لیگ بیستم به تحقق رسید و مدیرعامل شرکت فولاد برای لیگ پیش‌رو در اولین گام خیال هواداران را با ماندن آذری در راس باشگاه راحت کرد و سپس با جواد نکونام سرمربی فصل قبل خود نیز تمدید کرد تا شاکله اصلی در باشگاه و کادرفنی تیم حفظ شده باشد.

به گزارش ایسنا، اما بسته شدن ۲ پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد در پی شکایت باشگاه سپیدرود در پرونده مربوط به محمد بلبلی، تمام معادلات این باشگاه را برهم زد و پس از آن نیز گمانه‌زنی‌ درباره جدایی نکونام به دلیل عدم فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات مطرح شد که حواشی بسیاری در برداشت. هرچند که شایعات جدایی نکونام و آذری نیز خیلی زود از سوی مدیرعامل شرکت فولاد تکذیب شد تا آرامش دوباره به خانواده فولاد برگردد.

فولادی‌ها که درصدد هستند تا قرارداد برخی بازیکنان خود را که به پایان رسیده است تمدید کنند، تا این‌جای نقل و انتقالات نیز با پریرا، حیدریه، آبشک، قاسمی‌نژاد و احمدزاده تمدید کرده‌اند. همچنین شهاب گردان تنها خروجی رسمی فولاد تا این‌جای کار بوده، ضمن این‌که فرزاد جعفری هم که در لیگ قبل یک بار به صورت اینستاگرامی از هواداران فولاد خداحافظی کرده بود، چند روز پیش نیز مجددا به همین روش از هواداران تیمش خداحافظی کرد. 

همچنین فولاد که در لیگ نوزدهم در خط حمله نتوانست آنطور که باید و شاید موفق عمل کند، برای لیگ پیش رو تاکنون شروین بزرگ، مهاجم فصل گذشته مس کرمان را جذب کرده و گفته می شود با رضا جبیره مهاجم نفت آبادان هم به توافق رسیده است تا بتواند مشکل خط حمله خود را رفع کند.

همچنین فولادی‌ها با آیاندا پاتوسی که نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به این تیم پیوسته بود هم تمدید کردند. البته اگر پاتوسی نتواند خود را به شرایط ایده‌آل و مدنظر نکونام برساند، احتمالا بازهم برای فولاد مثل چند بازی پایانی فصل قبل بدون کارایی خواهد بود.

خبر خوش برای هواداران تیم فولاد این است که ایوب والی کاپیتان با تعصب و باتجربه این تیم که نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد، اعلام کرده که در حال تلاش است که زودتر به مستطیل سبز برگردد و می‌خواهد در لیگ بیستم نیز توپ بزند.

باشگاه فولاد که در حال حاضر تنها ۲ ورودی داشته، معتقد است در آشفتگی که در بازار نقل و انتقالات حاکم است، نباید خیلی برای خرید بازیکن که با منع ورود خارجی‌ها به فوتبال ایران، اکثرا قیمت‌شان کاذب است، عجله کرد. بر این اساس نیز اگرچه فولاد حرکت آهسته‌ای در بازار و نقل و انتقالات داشته اما تلاش کرده است که با تفکر، اقدام به جذب بازیکن ‌کند.

باید دید در نهایت بازیکنان مدنظر جواد نکونام جذب خواهند شد یا مجددا باید منتظر مصاحبه و گله‌مندی این مربی مثل چند روز پیش بود. مصاحبه‌ای که نگرانی‌هایی را در هواداران ایجاد کرد و منجر به اعتراض آن‌ها نسبت به فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات شد.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha