• یکشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 99062317632

مدیرکل کمیته امداد استان:

۳۰۰۰ خانوار گلستانی توان تهیه ملزومات تحصیل را ندارند

۳۰۰۰ خانوار گلستانی توان تهیه ملزومات تحصیل را ندارند

ایسنا/گلستان "شور عاطفه‌ها" با اجرای طرح یادگار مهر با هدف تهیه ملزومات آموزشی غیرحضوری برای دانش‌آموزان نیازمند استان گلستان در مراسمی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در این مراسم گفت: کمیته امداد هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند اقدام به برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها می‌کند اما امسال به دلیل تقارن با ماه محرم و شیوع ویروس کرونا و توسعه آموزش مجازی، برنامه همیشگی خود را باهدف جمع‌آوری ملزومات آموزش غیرحضوری با عنوان "شور عاطفه‌ها" برگزار می‌کند.

عیسی بابایی، افزود: دانش‌آموزان در شرایط کنونی آموزشی مدارس نیازمند برخی ملزومات غیرحضوری هستند و ۳۰ درصد از ۱۷ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد نیازمند لوازم التحریر، پوشاک و همچنین نیازمند ملزومات آموزش غیرحضوری هستند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌ها مشخص شد ۳۰۰۰ خانوار گلستانی توان تهیه ملزومات تحصیل حضوری و غیرحضوری را ندارند، گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای که با یکی از شرکت‌های همکار ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تهران منعقد شده، مقرر شد ۵۰ درصد هزینه تبلت‌های خریداری شده را کمیته امداد و مابقی را خیران پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به تهیه ۲۰۰۰ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان با همکاری خیران نیکوکار، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، نظام آموزشی در آموزش‌وپرورش نیمه‌حضوری و یا غیرحضوری برگزار می‌شود و با توجه به این مهم تأمین برخی ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش‌آموزان ضروری است.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته امداد گلستان، بابایی بیان کرد: نیاز است در فصل بازگشایی مدارس نیز همچون گذشته حمایت خیران تداوم یابد تا شاهد ترک تحصیل هیچ فرزندی نباشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha