• یکشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99063022737
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا:

ساختار سازمانی ارتش پاسخگوی تمامی تهدیدها است

ساختار سازمانی ارتش پاسخگوی تمامی تهدیدها است

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا گفت: ارتش روز به روز مسیر تعالی و بالندگی را طی می کند.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو امروز ۳۰ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس  با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنجینه ای از ارزشهای الهی _ انسانی و نمایشگاهی از عملیاتی شدن تعالیم و اموزه های دینی بود، افزود: فرهنگ ایثار ، شهادت و ازجان گذشتگی را از سوی مردم و رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس در شرایطی به جمهوری اسلامی تحمیل شد که دشمنان تصورهیچ حرکت نظامی از سوی کشور را برای مقابله نداشتند، اظهار کرد: بلوک شرق و غرب با هدف ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی با همدیگر متحد شدند و رسما ۳۱ شهریور ۵۹ روز اعلان جنگ علیه ایران توسط صدام اعلام شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا با بیان اینکه تهدیدهای دشمنان روز به روز پیچیده تر می شود، یادآور شد: ساختار سازمانی ارتش پاسخگوی تمامی تهدید ها است با وجود تهدیدهای موجود در آن سوی مرزها ایران جزیره امن و با ثبات در منطقه است.

وی با بیان اینکه تهدیدهای دشمنان را رصد می کنیم، ادامه داد: به مدد الهی و متناسب با اقتضائات و شرایط موجود روز به روز ارتش مسیر توسعه و بالندگی را طی می کند.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو با بیان اینکه تاکنون هرنقشه و توطئه ای از سوی دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه شده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی روز به روز به مدد و نصرت الهی، تکیه بر نیروهای جوان، مومن و آموزش دیده و ساختار بروز نظامی بومی، مقتدرتر می شود.

ارشد نظامی آجا در شمالغرب کشور با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت این هفته استان با ۱۲۰ عنوان برنامه در استانهای شمالغرب با رهنمودهای مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس از فردا آغاز می شود، گفت: افتتاح نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح در ۴۰ غرفه ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تقدیر از پیشکسوتان، سربازان و خانواده های نیروهای مسلح، برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس در تمرچین پیرانشهر، برگزاری مسابقات ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، پخش مستند و رونمایی از کتابهای دفاع مقدس از جمله برنامه های دفاع مقدس در استان است.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا رژه خودرویی و پیاده نظام برگزار نمی شود، تصریح کرد: کلیه برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار می شود.

وی با اشاره به تعامل نیروهای مسلح در تجهیز موزه دفاع مقدس در استان گفت: ارتش در برقراری امنیت در شمالغرب کشور نقش موثری داشته و در این راستا نیز از عملیاتها و تجهیزات ارتش برای تجهیز موزه دفاع مقدس استان استفاده خواهد شد.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو به جمع آوری وصایای شهدا اشاره کرد و افزود: وصایای شهدای استان در قالب کتابچه های مختلفی جمع اوری شده است و همچنان این روند تداوم دارد.

وی با اشاره به اقدامات ارتش در راستای شیوع کرونا افزود: از زمان شیوع کرونا به واسطه ماموریتی که به ارتش واگذار شد با ایجاد ۱۷ ایستگاه کنترلی ، نظارتی و ضدعفونی بین شهر و شهرستانها بیش از ۵۰۰ هزار خودرو ضدعفونی و همچنین پایش تب انجام شد همچنین ۱۲۵۰ تخت نقاهتگاهی در شهرهای شمالغرب برای بستری و گذراندن دوران نقاهت مبتلایان به کرونا دایر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha