• یکشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99063022802
  • منبع : نمایندگی مازندران

معاون پژوهش، برنامه ریزی آمورزش و پرورش مازندران مطرح کرد

تحقق عدالت آموزشی در ایام کرونا مهم ترین اولویت آموزش و پرورش

تحقق عدالت آموزشی در ایام کرونا مهم ترین اولویت آموزش و پرورش

ایسنا/مازندران معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش مازندران گفت: تحقق عدالت آموزشی در ایام کرونا مهم ترین اولویت آموزش و پرورش است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛علی سهرابی در جمع همکاران گروه های آموزشی در زمینه تولید محتوا و درسنامه حوزه ابتدایی شهرستان قائم شهر، اصل را بر کلاس حضوری دانش آموزان با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی عنوان و اظهار کرد: اما این روال به صورت کاملا اختیاری است و خانواده ها می توانند انتخاب کنند که از چه روشی برای آموزش فرزندان شان استفاده کنند.

وی اولویت اصلی آموزش و پرورش را سلامت معلمان و دانش‌آموزان دانسته و تصریح کرد: فراهم کردن بستر آموزشی و محیط امن برای آموزش حضوری می‌تواند از نگرانی خانواده‌ها بکاهد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش مازندران تصریح کرد: در این زمینه ما هر چه خدمات بهتری ارائه دهیم از نگرانی خانواده ها کاسته شده و به آموزش حضوری اعتماد می کنند؛ تحقق عدالت آموزشی و دسترسی همه دانش آموزان به آموزش از مهم ترین مسائل پیش رو در شرایط به وجود آمده است.

سهرابی با بیان اینکه با توجه به محدودیت های موجود آموزش متوقف نشده و همکاران بسیار خوب در حال فعالیت هستند، گفت: در این زمینه پیام ویژه خود را به خانواده ها که در زمینه آموزش کمک حال همه ما بودند ابلاغ کرده و تمام تلاشمان را برای افزایش اعتماد خانواده ها خواهیم کرد.

وی افزود:هر چقدر خدمات مدارس توسط مدیران و عوامل اجرایی بیشتر و با کیفیت بهتر باشد اولیاء دانش آموزان نیز در امر خدمت رسانی مشارکت بیشتری خواهند داشت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش مازندران در پایان از عملکرد همکاران فرهنگی در این ایام ابراز رضایت کرده و خاطرنشان کرد: آنچه را که در سند تحول بنیادین در رابطه با فضیلت های یک مربی، یک معلم و دبیران عنوان شده در فاصله چند ماه در رفتار فرهنگیان ما جلوه گر شده که این الگو و مدال افتخار بر سینه همه فرهنگیان عزیز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha