• پنجشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99070302225
  • منبع : منطقه جنوب تهران

به نمایش گذاشتن کاروان های نمادین دفاع مقدس در ورامین

به نمایش گذاشتن کاروان های نمادین دفاع مقدس در ورامین

ایسنا/تهران فرمانده سپاه امام حسین (ع) ورامین گفت: یکی از کلیدی ترین برنامه ها در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، برپایی کاروان های نمادین دفاع مقدس و مقاومت است که این کاروان ها با خودروهایی که با هیبت خودروهای عملیات های دفاع مقدس آراسته شده است به نمایش عموم مردم گذاشته می شود.

سرگرد سعید تاجیک ظهر پنجشنبه ۳ مهر ماه در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از کلیدی ترین برنامه ها در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، کاروان های نمادین دفاع مقدس و مقاومت است که این کاروان ها با خودروهایی که باهیبت خودروهای عملیات های دفاع مقدس آراسته شده است به نمایش عموم مردم گذاشته می شود.

وی افزود: این کاروان ها با ایستگاه صلواتی و مینی بوس های دهه ۶۰ توسط یک دسته از بسیجیان ملبس به لباس بسیجی اعزام نمادین سربازان به جبهه های جنگ را به نمایش می گذارند.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین گفت: این عزیزان در قالب کاروان های نمادین دفاع مقدس در مدارس، بوستان ها، امامزاده ها و گلزار شهدا حضور پیدا می کنند و علاوه بر آن هیبتی که دارند به اجرای راوی گری خاطرات دفاع مقدس، اجرای سرود و به اجرای تئاتر دفاع مقدس می پردازند. تعداد این کاروان ها تا کنون در شهرستان ۹ کاروان است که در بلوک های ۸ گانه ای که در سطح شهرستان مشخص شده در طول هفته دفاع مقدس و در زمان های پیک تردد شهروندان در مناطق مختلف از خیرآباد تا جواد آباد به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: برنامه های متنوع دیگری نیز در شهرستان برگزار می‌شود از جمله آبروی محله درب منازل شهدا که در طول هفته دفاع مقدس نیز این برنامه ها به امید خدا ادامه خواهد داشت.

تاجیک خاطر نشان کرد: این نمایشگاه‌ها و این برنامه‌ها و کاروان‌های دفاع مقدس باعث می‌شود بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را از نسل گذشته به نسل آینده منتقل کنیم.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس به دنیا ثابت کردیم که محکم و استوار در راه این انقلاب، اسلام و قرآن ایستاده ایم و درباره زورگویی ها و زیاده‌خواهی مستکبرین سر تعظیم فرود نیاورده و نمی آوریم و نخواهیم آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha