• یکشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99070604148

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد

تشدید نظارت‌ بازرسان سلامت در فارس

تشدید نظارت‌ بازرسان سلامت در فارس

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تشدید نظارت‌ها و اقدامات بازرسان حوزه بهداشت و درمان دانشگاه برای افزایش کنترل و مدیریت بیماری کووید ۱۹ در سطح استان فارس خبر داد.

مهرزاد لطفی یکشنبه ۶ مهرماه در یکصد و هفتاد و یکمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت مردم، از تلاش شبانه روزی تمام کارکنان کادر بهداشت، درمان و آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا که در بسیج ملی مبارزه با کرونا مشارکت دارند، قدردانی کرد.

او از اعضای ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه خواست تا پیگیری مصوبه‌های این ستاد را در اولویت دستور کار خود قرار داده و نتیجه پیگیری و انجام اقدامات حوزه خود را در نشست‌های بعدی گزارش دهند.

لطفی  همچنین با اشاره به انجام هزار و ۴۲۱ مورد نمونه آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس دانشگاه پرداخت.

عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه نیز در این نشست گزارشی از سفر اخیر خود، تیم همراه و تیم ارزیاب ستاد استانی مقابله با کرونا به جهرم برای بررسی وضعیت کروناویروس در این شهرستان، همچنین اقدامات معاونت بهداشت در سطح استان ارائه کرد.

علی اکبری، معاون درمان دانشگاه نیز ضمن بیان اقدامات انجام شده در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان برای خدمت رسانی به مبتلایان و مراجعان گفت: تمهیدات موردنیاز برای ایجاد ظرفیت جدید در بیمارستان شهید دکتر چمران برای بستری بیماران کووید۱۹ در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۶ ۱۳:۲۱

هیچ کدوم از فروشندگان ماسک نمیزنند اگه نظارت میشد وضع استان فارس و شیراز این جور نمیشد