• دوشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99070704846
  • خبرنگار : 30077

رئیس کمیته اسکیت سرعت استان به ایسنا خبرداد:

برگزاری دومین دوره لیگ اسکیت سرعت استان سمنان با حضور ۱۱۰ ورزشکار

برگزاری دومین دوره لیگ اسکیت سرعت استان سمنان با حضور ۱۱۰ ورزشکار
عکس تزئینی است

ایسنا/سمنان رئیس کمیته اسکیت سرعت استان سمنان گفت: مرحله اول دومین دوره لیگ اسکیت سرعت استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سمنان برگزار شد.

علی آجودانی در گفت و گو با ایسنا افزود: دومین دوره لیگ اسکیت سرعت استان سمنان در چند مرحله برگزار می شود، اولین مرحله از لیگ اسکیت سرعت استان در هفته دفاع مقدس و با رعایت شرایط بهداشتی و به صورت باشگاهی و در مسیرهای مستقیم برگزار شد.

وی ادامه داد: اولین مرحله لیگ اسکیت سرعت استان به صورت باشگاهی و غیرتجمعی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور ۱۱۰ ورزشکار در شهرستان های سمنان، دامغان و مهدیشهر و با حضور ۶ تیم باشگاهی برگزار شد.

رئیس کمیته اسکیت سرعت استان سمنان اضافه کرد: ۱۱۰ورزشکار به تفکیک ۶۰ ورزشکار دختر و ۵۰ ورزشکار پسر در این مرحله از مسابقات اسکیت سرعت استان شرکت کردند، در این مرحله از مسابقات از ۶ باشگاه فعال استان در قالب ۱۰تیم رکوردگیری انجام و پس از بررسی با بازیکنان سایر تیم ها نفرات برتر معرفی شدند.

آجودانی اظهار کرد: این مسابقات در رده های سنی مختلف و در دو گروه آماتور و حرفه ای برگزار شد و در پایان مسابقات، رنکینگ باشگاه ها اعلام شد، که باشگاه ستارگان سرعت از سمنان در بخش دختران و پسران به ترتیب با کسب امتیازهای ۲۰۲۰ و ۱۵۷۰ اول شد، در بخش دختران تیم باشگاه های پیشتاز دامغان با ۱۱۰۰ امتیاز و رویای طلایی دامغان با کسب ۹۴۵ امتیاز دوم و سوم شدند، در بخش پسران نیز باشگاه آراز سمنان با کسب ۱۳۷۰ امتیاز دوم، و رویای طلایی دامغان با کسب ۱۲۰۵ امتیاز سوم شد.

وی با بیان اینکه دور دوم و سوم لیگ اسکیت سرعت استان سمنان در ماه های آینده برگزار می شود افزود: منتخبین رده سنی (۱۳۸۴ به پایین) به تمرینات تیم استان جهت اعزام به مسابقات آبان ماه انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت دعوت می شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha