• چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 99070907050

معرفی نفرات برتر جشنواره «هنر و کرونا» در گلستان

معرفی نفرات برتر جشنواره «هنر و کرونا» در گلستان

ایسنا/گلستان جشنواره مجازی «هنر و کرونا» با معرفی نفرات برگزیده هر بخش به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه جشنواره هنر و کرونا پیش از ظهر امروز به‌صورت مجازی و آنلاین از طریق سامانه رویتاب جهاد دانشگاهی برگزار شد.

دبیر جشنواره در این آیین گفت: فراخوان جشنواره از یکم مردادماه در بخش‌های اینفوگرافیک، پوستر، عکاسی با موبایل، فیلم کوتاه و دلنوشته منتشر شد و فرصت دریافت آثار بعد از یک بار تمدید، ۱۰ شهریورماه به پایان رسید.

علیرضا سعیدی با اشاره به اینکه آثار از طریق سامانه رویتاب دریافت می‌شد، خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۳۰ اثر به مرحله داوری رسید.

وی هدف اصلی از برگزاری این جشنواره را انعکاس آموزه‌های اخلاقی و رفتارهای اجتماعی مرتبط با مسئله کرونا از طریق هنر عنوان کرد.

دبیر جشنواره گفت: داوری جشنواره از یکم مهرماه توسط اساتید حوزه هنری گلستان برگزار شد.

سعیدی گفت: این جشنواره با همکاری جهاد دانشگاهی گلستان، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان، دانشگاه علوم پزشکی گلستان، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، حوزه هنری، بسیج رسانه، اداره کل ارشاد، ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

در ادامه نفرات برتر هر بخش معرفی شدند:

در رشته عکاسی با موبایل «زهرا کنیزی» رتبه سوم، «سعید عرب طاهری» رتبه دوم و «امیرمهدی کرامتی» رتبه اول این بخش را کسب کردند.

«فاطمه غربی» و «محمد زارع» به ترتیب رتبه سوم و دوم بخش فیلم کوتاه را کسب کردند و مقام اول این بخش به «علی سلطانی» رسید.

در رشته دلنوشته رتبه سوم را «فاطمه زری جوی الوار» کسب کرد و مقام دوم به «الهام سوقی» رسید. در این بخش «الناز شهرکی» موفق به کسب مقام اول شد.

«حسین پاسندی» به‌عنوان نفر سوم بخش پوستر انتخاب شد. در این بخش هیات داوران اثری را به‌عنوان مقام دوم و اول انتخاب نکرد.

در رشته اینفوگرافیک اثر «مرضیه قربانی» به‌عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد و رتبه سوم به «محمد قربانی آقبلاغی» رسید. هیات داوران در این بخش نیز اثری را به‌عنوان اول و دوم انتخاب نکرد.

به گزارش ایسنا، در این آیین رئیس جهاددانشگاهی گلستان، مسئول بسیج رسانه استان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیر فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گلستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha