• پنجشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99071007487
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

اجرای طرح اقدام ملی مسکن در ۳۵ هکتار از اراضی شبستر

اجرای طرح اقدام ملی مسکن در ۳۵ هکتار از اراضی شبستر

ایسنا/آذربایجان شرقی توافقنامه طرح اقدام ملی مسکن در ۳۵ هکتار از اراضی شبستر بین اداره کل راه و شهرسازی استان و بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی امضا شد.

توافقنامه طرح اقدام ملی مسکن در ۳۵ هکتار از اراضی شبستر، به منظور تهیه طرح، برآورد و اجرای عملیات آماده سازی اراضی ملی شماره پلاک ۵۱ اصلی بخش ۱۶ تبریز موسوم به اراضی شبستر، توسط مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی امضا شد.

این اراضی برای شروع عملیات آماده سازی اجرای طرح اقدام ملی مسکن از سوی معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان، به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل شده است.

بر اساس این توافقنامه، بنیاد مسکن متعهد به طراحی سایت مطابق ضوابط طرح تفصیلی مصوب شهر تبریز و ارایه آن به اداره کل راه و شهرسازی برای طی مراحل تصویب از نظر شهرسازی، برآورد هزینه‌های اجرایی بر اساس طرح نهایی مصوب برای تنظیم قرارداد نهایی و اجرای طرح آماده‌سازی بر اساس قرارداد منعقده است.

در این توافقنامه اداره کل راه و شهرسازی نیز متعهد به تسریع در تصویب طرح نهایی در کمیسیون‌های مربوطه شهرسازی و تنظیم و ابلاغ قرارداد آماده سازی بوده و بعد از اتمام مراحل فوق، قرارداد آماده سازی در قالب پیمانکاری نقدی یا غیرنقدی مطابق شیوه جاری سازمان ملی زمین و مسکن بین ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن آذربایجان شرقی تنظیم و ملاک انجام عملیات آماده سازی خواهد بود.

این طرح در ۵۷ شهر زیر ۱۰۰ هزار نفری در سطح آذربایجان شرقی اجرا می‌شود و تاکنون ۱۴ هزار و ۴۱۵ نفر در استان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

به نقل از اداره اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان، قرعه کشی واگذاری قطعات تفکیکی و کلنگ زنی طرح اقدام ملی برای اولین بار در آذربایجان شرقی، در شهرستان بستان آباد و سپس قرعه کشی ۹۲ واحد مسکونی بین متقاضیان شهرستان میانه برگزار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha