• پنجشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99071007565
  • خبرنگار : 50187

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

شاه بیت رشد و بالندگی هر ملتی، خدمت است

شاه بیت رشد و بالندگی هر ملتی، خدمت است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: شاه بیت رشد و بالندگی هر ملتی خدمت است و این مسئله ارکانی دارد که باید به آن توجه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین"حسن علیدادی سلیمانی" صبح امروز ۱۰ مهرماه در بیست و دومین جشنواره شهید رجائی استان کرمان (تقدیر از برگزیدگان خدمت و دستگاه های اجرائی برتر سال ۹۸) اظهار کرد: از برگزاری چنین مراسمی خرسند هستم زیرا توجه به خدمات خالصانه و مومنانه است.

وی با اشاره به مراحل شکل گیری تمدن ها افزود: در طول تاریخ تمدن ها در یک زمان و جغرافیائی متولد شده، بعد از مدت ها به رشد و بالندگی رسیده و از جائی به دلیل غفلت ها و سهوها، دوران انحطاط تمدن ها رقم خورد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: شاه بیت رشد و بالندگی هر ملتی خدمت است و این مسئله ارکانی دارد که باید به آن توجه کرد.

امام جمعه کرمان با ابراز تاسف از رتبه ایران در بین کشورهای مختلف بیان کرد: ما کشوری با قدمت تاریخی و تمدن کهن داریم و سیستم اداری در کشور ما سال هاست که شکل گرفته و در سایه اسلام بوده است.

وی اظهار کرد: اسلام مدلی در خدمت دارد که باید آنقدر این مدل را پررنگ جلوه داده و به آن عمل می کردیم که گروه گروه از سطح دنیا به ما مراجعه کنند برای الگوگیری از سیستم اداری زیرا ما ظرفیت، توان، علم و نقشه راه را داریم.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه چهار مورد در ارکان خدمت بسیار مهم است و نخستین مسئله فهم خدمت است، گفت: رکن دوم انگیزه است که خیلی مهم است.

امام جمعه کرمان با اشاره به شخصیت شهیدان باهنر و سلیمانی که از افتخارات استان کرمان هستند، افزود: معلوم می شود استان کرمان کانون خدمت و انگیزه است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تاکید بر اینکه انگیزه ما را به حرکت در می آورد که شب و روز و ساعت اداری نمی شناسیم افزود: رکن سوم احساس مسئولیت و رکن چهارمِ خدمت، اخلاص است و فرد مخلص تلاش نمی کند دیده شود که شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق اخلاص است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha