• جمعه / ۱۱ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99071108002
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

استاندار هرمزگان:

مدیریت همیشه با پول نیست/نیاز به اقدامات خلاقانه داریم

مدیریت همیشه با پول نیست/نیاز به اقدامات خلاقانه داریم

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: هنرمندان و فعالان رسانه به خصوص صدا و سیما، اقدام‌های خلاقانه بیشتری برای افزایش روحیه نشاط و شادابی مردم انجام دهند.

فریدون همتی روز گذشته(۱۰ مهرماه) در آیین تجلیل از فعالان عرصه فرهنگ و هنر هرمزگان، اظهار داشت: از هنرمندان انتظار می رود در حوزه نشاط و شادی آفرینی برای مردم و پرکردن اوقات فراغت آنان و همچنین تقویت فرهنگ سرمایه گذاری بخش خصوصی تلاش بیشتری کنند تا هر کس توانی دارد وارد میدان شود.

وی ادامه داد: حضور در بین مردم و شنیدن حرف‌هایشان کمک کننده است و انتظار می رود مدیران به مانند نمایندگان و امامان جمعه حضور بیشتری بین مردم داشته باشند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: هر زمان از مردم تقاضایی داشته ایم و نیاز به حضورشان در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف بوده به میدان آمده‌اند و ما مسئولان نیز بایستی به آنان کمک و مشکلات را حل کنیم.

همتی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از ابزار شبکه های اجتماعی برای ارتباط گیری با مردم استفاده کنند زیرا این امکان، دایره نظارت را بالا برده و کار را آسان تر می‌کند.

وی گفت: باید واقعیت‌ها را برای مردم تبیین کرد تا خود را با واقعیت‌های شرایط جنگ اقتصادی و کرونا تطبیق دهیم و ظرفیت‌های نهفته موجود را شناسایی و به کار بگیریم.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: شاخص‌ها نشان دهنده توجه خوب نسبت به حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در این استان است.

همتی با اشاره به ایجاد نگارخانه در درون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، تاکید کرد: مدیریت همیشه با پول نیست و خلاقیت و نوآوری ارزش و تأثیر گذاری بیشتری دارند و ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که از قبل بوده اما با خلاقیت تبدیل به این نگارخانه شده است.

وی بیان کرد: بایستی مشکل بیمه و اشتغال هنرمندان را حل کنیم و در خصوص مسکن آنان نیز می توان از ظرفیت طرح مسکن ملی استفاده کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha