• شنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99071208542

نماینده اردکان خواستار رفع مشکل ناوگان حمل و نقل اردکان شد

نماینده اردکان خواستار رفع مشکل ناوگان حمل و نقل اردکان شد

ایسنا/یزد نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با معاون وزیر کشور خواستار رفع مشکلات شهرداری اردکان به خصوص حمل و نقل شد و نسبت به وضعیت نامطلوب حوزه حمل و نقل اردکان گلایه کرد.

«محمدرضا دشتی اردکانی» روز گذشته در نشستی کوتاه با «مهدی جمالی‌نژاد» معاون وزیر کشور با اشاره به دشواری و تنوع فعالیت شهرداری‌ها، اظهار کرد: شهرداری‌ها به خصوص در اردکان عملکرد قابل توجهی داشته‌اند اما در کنار آن نیز با مشکلات زیادی روبرو هستند که بعضاً گریبان‌گیر مردم و موجب نارضایتی آن‌هاست.

وی مشکلات حوزه ناوگان حمل و  نقل شهرستان اردکان را مصداق این مشکلات عنوان کرد و گفت: مردم از وضعیت ناوگان حمل و نقل و فرسودگی این مسئله رضایت ندارند.

وی خواستار رسیدگی به این مسئله شد و گفت: امیدواریم بتوانیم با خبرهای خوبی در آینده، پاسخگوی مردم در حوزه خدمات مربوط به حمل و نقل به خصوص برون شهری باشیم.

مشکلات بودجه‌ای شهرداری‌ها

«مصطفی پوردهقان اردکانی» شهردار اردکان نیز در این نشست اظهار کرد: علاوه بر تمام اقدامات شهرداری‌ها مشکلاتی منجر به کند شدن روند عملکرد آنها شده که بعضاً شامل کمبود اعتبار و بدهی‌های انباشته شده است.

وی به برخی از مشکلات مربوط به تامین نقدینگی این بخش اشاره کرد و گفت: مشکل ساختمان و فضای شهردرای نیز نیازمند توجه است.

«مهدی جمالی‌نژاد» معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌های کشور در پاسخ به مطالبات مطرح شده، با بیان این که مشکلات حوزه شهرداری‌ها کاملا محسوس است، گفت: با مشکلات شهرداری‌ها به خوبی آشنا هستم و برای رفع هر چه زودتر این مشکلات اقدام می‌کنیم.

وی در مورد مسئله حمل و نقل اردکان نیز تصریح کرد: مشکلات حوزه شهرداری اردکان را با برگزاری جلساتی در آینده بررسی و برای رفع آنها اقدام می‌کنیم.

در بخشی از سفر معاون وزیر کشور به اردکان طرحی در دست ساخت نیز مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha