• یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99071309489
  • خبرنگار : 50184

مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌الملل دانشگاه:

جذب 60 دانشجوی خارجی جدید در دانشگاه رازی/ آموزش حضوری نداریم

جذب 60 دانشجوی خارجی جدید در دانشگاه رازی/ آموزش حضوری نداریم

ایسنا/کرمانشاه مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین الملل دانشگاه رازی کرمانشاه بااشاره به جذب 60 دانشجوی خارجی جدید در دانشگاه رازی، گفت: برای 360 دانشجوی خارجی که در این دانشگاه داریم، آموزش‌ها را به شکل مجازی و آنلاین ادامه می‌دهیم.

دکتر هادی حجاریان در گفت و گو با ایسنا، درخصوص شرایط ادامه تحصیل دانشجویان خارجی این دانشگاه در این روزهای کرونایی، اظهار کرد: اواخر سال گذشته و پس از شیوع بیماری کرونا، علیرغم اینکه مرزها بسته شده بود، اما با رایزنی‌هایی که با وزارت علوم داشتیم، توانستیم مجوز خروج دانشجویان خارجی دانشگاه برای رفتن به کشورشان را بگیریم.

وی تصریح کرد: باتوجه به تعطیلی دانشگاه‌ها در نیمسال دوم، آموزش‌ها را از راه دور و به شکل آنلاین برای بیش از 300 دانشجوی خارجی که داشتیم، ادامه دادیم.

این مسئول یادآورشد: تلاش کرده‌ایم علیرغم اینکه آموزش‌ها به شکل از راه دور شده، اما کیفیت آموزش‌ها را همچنان حفظ کنیم که در این رابطه موفق هم بوده‌ایم.

مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین الملل دانشگاه رازی افزود: تجربه خوبی که در ترم گذشته برای برگزاری کلاس‌ها به شکل مجازی داشتیم باعث شد تا با شروع سال تحصیلی جدید همچنان آموزش‌ها را به این شکل ادامه دهیم.

وی در ادامه از جذب بیش از 60 دانشجوی خارجی جدید در دانشگاه رازی خبر داد و گفت: از آنجایی که هر دانشجوی خارجی که در دانشگاه پذیرش می‌شود، یک ترم را باید آموزش زبان فارسی بگذراند، برای همین نیمسال اول تحصیلی این دانشجویان آموزش زبان فارسی به شکل مجازی خواهد بود.

حجاریان تصریح کرد: در صورتی که تا نیمسال دوم شاهد فروکش شدن بیماری کرونا باشیم، آموزش این دانشجویان به شکل حضوری ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه عموم دانشجویان خارجی این دانشگاه از کشور عراق هستند،  اعلام کرد: فنی و مهندسی، شیمی و رشته‌های گروه علوم انسانی از جمله رشته‌هایی هستند که این دانشجویان در دانشگاه رازی در آنها تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha