• چهارشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99071612091
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون اداری مالی دانشگاه اصفهان:

کلنگ توسعه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان زده شد

کلنگ توسعه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان زده شد

ایسنا/اصفهان معاون اداری مالی دانشگاه اصفهان گفت: در کنار آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان، عملیات توسعه این آزمایشگاه در فضایی به متراژ ۷۰۰ متر مربع آغاز شده که با پیش بینی های به عمل آمده تا ۶ ماه آینده آماده بهره برداری است.

ولی الله میرخانی امروز (چهارشنبه- ۱۶ مهر ماه) در آیین کلنگ زنی طرح توسعه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: هزینه این طرح حدود ۳ میلیارد تومان است که در زمینی به متراژ ۷۰۰ متر مربع عملیات اجرایی طرح آغاز شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان تنها آزمایشگاه مرجع و بزرگ منطقه مرکزی و یکی از ۱۰ آزمایشگاه برتر در کشور است، گفت: سرمایه و تجهیزات موجود در این آزمایشگاه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است که با توجه به محدودیت فضا، نیاز به توسعه داشت.

معاون اداری مالی دانشگاه اصفهان ادامه داد: در این فضای جدید تعداد ۶ آزمایشگاه بزرگ و چند اتاق شامل مدیریت، آموزشی و ... در متراژ جدید اضافه شده است که دانشکده فیزیک نیز از آن بسیار منتفع می شود.

به گزارش ایسنا، میرخانی همچنین از  پروژه ایجاد فضا برای گروه مهندسی هسته ای در دانشکده فیزیک و آماده سازی مکان برای گروه نانو فناوری در دانشکده شیمی دانشگاه اصفهان خبر داد و گفت: به منظور ایجاد فضا برای گروه مهندسی هسته ای که اخیرا به دانشکده فیزیک الحاق شده است، بدون اضافه شدن زیربنا از ظرفیت موجود استفاده و تعداد ۱۳ اتاق استاد و ۴ آزمایشگاه که از آزمایشگاه هسته ای منفک شده و تعدادی آزمایشگاه با تغییر آرایش و فضا ایجاد شده است.

وی هزینه این پروژه را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این دو طرح جهت خالی شدن پهنه نوآوری و فناوری دانشگاه است تا در اختیار حوزه پژوهش قرار گیرد.

معاون اداری مالی دانشگاه اصفهان در خصوص طرح آماده سازی برای گروه نانو فناوری در دانشکده شیمی گفت: در این طرح با هزینه یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان نیز با استفاده از فضاهای خالی دانشکده بدون اضافه شدن به زیربنای دانشکده، تعداد ۱۰ اتاق برای اساتید و ۷ آزمایشگاه و ۵ اتاق سایت کامپیوتر اضافه شده است.

میرخانی افزود: در این آرایش جدید هیچ کلاسی از دست نداده ایم و به وسعت ساختمان اضافه نشده است، بلکه از فضای پرت و بدون استفاده ساختمان استفاده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha