• شنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99071913687
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده مردم دامغان:

باید با دولت همکاری و تعامل داشته باشیم

باید با دولت همکاری و تعامل داشته باشیم

ایسنا/سمنان نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط سخت کشور و مشکلات ناشی از تحریم‌ها و شیوع کروناویروس، معتقد است که جدال با دولت به صلاح مردم نیست.

علی اکبر علیزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجلس در مجموع به این نتیجه رسیده که استیضاح و یا جدال با دولت به صلاح مردم نیست و باید با دولت همکاری و تعامل داشته باشیم.

این نماینده اصولگرا ادامه داد: البته این به آن معنا نیست که مجلس زیر بلیط دولت باشد بلکه مجلس شورای اسلامی با قانون و نظارت عملکرد دولت را زیر ذره بین خواهد گرفت

وی با اشاره به روند کاهشی ارزش پول ملی خاطرنشان کرد: رشد منفی اقتصادی به ۸۰ درصد رسید و سقوط ارزش پول ملی به شدت نگران کننده است.

نماینده مردم دامغان با اشاره به مشکل مسکن در کشور گفت: متاسفانه این دولت تا به الان خانه ای نساخته است لذا در همین راستا دولت موظف شد که سالی یک میلیون مسکن جدید بسازد.

وی با بیان اینکه طرح تضمینی خرید محصولات کشاورزی از کشاورزان به‌صورت کارشناسی و با نظارت بیشتری انجام خواهد شد اضافه کرد: در سال گذشته یک میلیون تن گندم کشور به صورت قاچاق به یکی از کشورهای خارجی ارسال شد.

علیزاده در پاسخ به پرسشی در خصوص مشکلات درمانی موجود در تنها بیمارستان دامغان افزود: احیای بیمارستان رضایی دامغان به عنوان دومین مرکز درمانی از اولویت های کاری ماست و تجهیزات پزشکی بیمارستان را تقویت خواهیم کرد .

وی با اشاره به اهمیت سد شاهچراغی به عنوان تامین کننده آب شرب دامغان خاطرنشان کرد: برای لایروبی و تعمیرات سد شهید شاهچراغی دامغان قبلا ۱۲ میلیارد تومان مصوب شد که ازاین مبلغ ۲ میلیارد تومان آن قبلا جذب شد و ۱۰ میلیارد تومان دیگر آن جذب خواهد شد .

وی با اشاره به لزوم تکمیل پروژه‌های راه سازی این شهرستان ادامه داد: اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای احداث باند دوم جاده دامغان به معلمان و آستانه به دیباج تا پایان مهرماه سال جاری پرداخت خواهد شد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: احداث پست ۶۳ کیلو ولت برای جنوب دامغان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان تصویب شد که به‌دنبال احیا و احداث این پست هستیم

وی خواستار طرح مطالبات مردم از سوی اصحاب رسانه شهرستان شد و افزود: انتظار می‌رود که مسوولان مردم شهرستان دامغان را دلسرد نکنند و مسئولان استانی بیش از پیش به عدالت توسعه در استان توجه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha