• یکشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99072014669
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خبر داد

ارائه 13 هزار نفر دوره آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی آذربایجان شرقی

ارائه 13 هزار نفر دوره آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی از ارائه 12 هزار و 938 نفر دوره آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا طی سه ماهه اول سال 99 در استان خبر داد.

رضا اختیار وکالتی در این خصوص اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، در چهار حوزه "خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی" توسط بخش دولتی ارائه می‌شود.

وی در ادامه افزود: خدمات آموزشی در پادگان‌ها، سکونتگاه‌های غیررسمی(حاشیه شهرها)، کارگاه‌های ثابت شهری و سیّار، کارگاه‌های آموزشی در زندان‌ها، صنایع، عشایر، کارگاه‌های مهارت آموزی در محیط کار واقعی و مرکز مدیرت مهارت آموزی و مشاوره شغلی ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: از مجموع آموزش‌های ارائه شده، مراکز ثابت شهری با ارائه پنج هزار و 593 نفر دوره، سیّار شهری 905، روستاها و عشایر884، پادگان دو هزار و 194، زندان هزار و 327، صنایع  584، سکونتگاه‌های غیر رسمی 474، کارگاه مهارت آموزی در محیط کار واقعی 630، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی 347 نفر دوره را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان افزود: از مجموع آموزش‌های مهارتی ارائه شده، دو هزار و 461 نفر دوره بانوان و 10هزار و 380 نفر دوره آقایان از این آموزش‌ها بهره برده‌اند.

وی افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در خوشه‌های صنعت نیز به تعداد هفت هزار و 974 نفر، فرهنگ و هنر 546 نفر، خدمات سه هزار و 553 نفر و کشاورزی 802 نفر دوره است.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد آموزش‌های ارائه شده این اداره کل در شش ماهه اول سال جاری بر اساس نفر- ساعت، دو میلیون و 899 هزار و 448 نفر- ساعت بوده است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، وکالتی گفت: فعالیت‌های آموزشی این اداره کل همچنان با حفظ فاصله گذاری‌های اجتماعی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تبریز و شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha