• دوشنبه / ۲۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99072115540
  • خبرنگار : 50204

استاندار مرکزی:

استقلال اقتصادی با حمایت از تولید داخل تحقق می یابد

استقلال اقتصادی با حمایت از تولید داخل تحقق می یابد

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: حمایت از تولید داخل و نیروهای متخصص و جوان، کشور را به قله های پیشرفت استقلال اقتصادی و خودکفایی می‌رساند.

سیدعلی آقازاده روز دوشنبه 21 مهرماه در آیین بهره‌برداری از مجتمع ورزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای امیرکبیر اراک اظهار کرد: تنها گزینه‌ای که امروز می‌تواند جمهوری اسلامی را به قله‌های توسعه و پیشرفت و استمرار خودکفایی  برساند، حمایت همه‌جانبه از تولید داخل و در کنار آن اعتماد کردن به جوانان و شناسایی و شکوفاسازی استعدادهای این قشر است. در این صورت در استقلال اقتصادی و خودکفایی کشور تسریع خواهد شد.

وی افزود: فعالیت های خوبی در دانشگاه فنی و حرفه ای مشاهده می‌شود که امیدواریم با همین اراده و عزم راسخ بتوان راه باقی مانده تا رسیدن به قله های پیشرفت و استقلال اقتصادی و صنعتی را طی کرد، دانشگاه فنی و حرفه ای نیز می‌تواند در این مسیر تاثیرگذار باشد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای اراک فناوری ساخت موتورهای هیبریدی را وارد کرده و در حال آموزش این حرفه به برخی دانشجویان منتخب است که این اقدام، موفقیت چشمگیری برای این دانشگاه و صنعت استان مرکزی به حساب می‌آید و باید به عنوان یکی از اقدامات بزرگ و مهم و تاثیرگذار در مسیر استقلال اقتصادی کشور با جدیت پیگیری شود.

آقازاده بیان کرد: فعالیت‌های علمی و فناوری مطلوبی در دانشگاه‌ امیرکبیر اراک آغاز شده و استانداری مرکزی نیز تیم کارشناسی ویژه برای حمایت از دانشجویان این دانشگاه و حمایت از این مجموعه در نظر می گیرد، امیدواریم بتوان این راه بسیار پر پیچ و خم در مسیر توسعه صنعتی را طی کرد و در نهایت در تمامی رشته ها و تخصص ها حرفی برای گفتن در دنیا داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی نیز گفت: مجموعه ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی شامل زمین چمن و زمین بسکتبال خیابانی در مدت زمان هشت ماه با ۱.۲ میلیارد تومان اعتبار راه اندازی شده است.

مهرداد احمدی بیان کرد: همچنین فضایی به وسعت ۶۰ مترمربع نیز در دانشگاه مهیا شده که دانشجویان در رشته‌های برق در زمینه تولید تابلوهای صنعتی فعالیت داشته باشند بویژه اینکه تاکنون ساخته های این دانشگاه‌ها در مکان های مناسب از جمله بیمارستان ها نیز استفاده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha