• سه‌شنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99072216676

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد خبرداد

کاهش سرفاصله زمانی و افزایش سرویس‌دهی قطار شهری مشهد در روزهای پایانی صفر

کاهش سرفاصله زمانی و افزایش سرویس‌دهی قطار شهری مشهد در روزهای پایانی صفر

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: سرفاصله زمانی خطوط قطارشهری در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از ۵ به ۴ دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

وحید مبین‌مقدم با بیان اینکه «خطوط قطار شهری در ایام پایانی صفر سرویس‌دهی ویژه خواهد داشت»، اظهار کرد: در راستای حفظ فاصله اجتماعی و پیشگیری از ازدحام جمعیت در واگن‌ها ساعت سرویس‌دهی خطوط قطار شهری مشهد در روزهای پایانی صفر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: خط یک و دو قطار شهری مشهد روز پنجشنبه ۲۴ مهرماه مصادف با شب رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با یک ساعت افزایش از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ سرویس‌دهی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد تاکید کرد: برای پیشگیری از ازدحام جمعیت در این روز، سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه در خط یک از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از پنج دقیقه به چهار دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

مبین مقدم درخصوص سرویس‌دهی ویژه خطوط قطارشهری در شب شهادت امام رضا(ع)، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سرویس‌دهی خط یک و دو قطارشهری در روز جمعه ۲۵ مهرماه مصادف با روز رحلت حضرت رسول(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(س) و شب شهادت امام رضا(ع) با دو ساعت افزایش از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ خواهد بود.

وی ادامه داد: در این روز نیز برای جلوگیری از ازدحام در واگن‌ها، سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه درخط یک از ساعت ۹ تا ۲۰  از پنج دقیقه به چهار دقیقه کاهش خواهد پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: همچنین سرویس‌دهی خطوط قطار شهری مشهد در روز شنبه ۲۶ مهر مصادف با روز شهادت امام‌رضا(ع) با یک ساعت افزایش از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ انجام می‌شود. در این روز از ساعت ۹ الی ۲۰ سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه در خط یک نیز از پنج به چهار دقیقه کاهش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مبین‌مقدم تاکید کرد: ماسک زدن مسافران در هنگام استفاده از خطوط قطار شهری الزامی است. به زائران و مجاوران محترم توصیه می‌کنم تا تمهیدات بهداشتی لازم و فاصله‌گذاری مناسب را درزمان حضور در ایستگاه‌ها و سوار شدن به قطارها رعایت کنند.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha