• یکشنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99072719701
  • خبرنگار : 50093

پایان دوری ۸ ماهه قهرمان بازی‌های پارآسیایی جاکارتا از تمرینات آبی

پایان دوری ۸ ماهه قهرمان بازی‌های پارآسیایی جاکارتا از تمرینات آبی

ایسنا/خراسان رضوی شاهین ایزدیار از آغاز تمریناتش در استخر آزادی تهران خبر داد و گفت: دو ماه زمان می‌برد تا بتوانم افت رکورد خود را جبران کرده و تمرینات تخصصی را آغاز نمایم.

شاهین ایزدیار پس از آغاز دوباره تمرینات آبی خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تعطیلی استخرهای سرپوشیده از زمان شیوع کرونا و نبود فضای مناسب برای انجام تمرینات آبی، از فدراسیون جانبازان و معلولان و رییس انجمن شنا درخواست کردم که در صورت امکان اجازه فعالیت تمرینات آبی را برایم در استخر ورزشگاه آزادی فراهم کنند که این درخواست مورد موافقت قرار گرفت و تمرینات خود را زیر نظر مربی‌ام، مهدی ضیایی در استخر آزادی آغاز کردم.

وی با اشاره به دوری هشت ماهه از تمرین در استخر گفت: از آن جا که هشت ماه است که هیچ تمرین آبی نداشته‌ام با افت رکورد مواجه شدم و در تلاشم که با انجام تمرینات هوازی و سبک به مدت ۵ جلسه در هفته، بدن خود را برای انجام تمرینات سنگین آماده کنم.

ایزدیار در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات بدنسازی در کنار تمرینات آبی دارد یا خیر، تصریح کرد: چون تمرینات آبی خود را تازه آغاز کرده ام، فعلا کار بدنسازی انجام نمی‌دهم و با انجام تمرینات سبک سعی دارم شرایطم را با تمرینات آبی تطبیق دهم تا به آرامی خود را برای انجام کار بدنسازی و تمرینات پرفشار آبی آماده کنم.

قهرمان بازی‌های پارآسیایی جاکارتا در خصوص پیش‌بینی‌اش از زمان رسیدن به مرز آمادگی خاطرنشان کرد: پس از ۲ ماه تمرین آبی می‌توانم افت رکوردم را جبران و تمرینات تخصصی خود را در ۱۰۰ متر قورباغه آغاز کنم.

ایزدیار ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهدافم شرکت در پارالمپیک توکیو است. تلاشم را می‌کنم تا اگر فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک خواهان رکوردگیری از شناگران دارای رکورد ورودی بازی‌های پارالمپیک شوند، نتایج خوبی را ثبت کنم و شانسم را برای حضور در توکیو افزایش دهم.

وی افزود: هر چند بعد از هشت ماه تعطیلی استخرها، آغاز تمرینات آبی برایم سخت بود، اما به خاطر حضور در پارالمپیک توکیو و بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲چین، سعی می‌کنم تمریناتم را به طور جدی پیگیری کرده تا به اهدافم برسم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha