• سه‌شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99072921186
  • خبرنگار : 50039

شمارش معکوس جهت بهره برداری از دو هتل در آستارا

شمارش معکوس جهت بهره برداری از دو هتل در آستارا

ایسنا/گیلان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان آستارا گفت: شمارش معکوس جهت بهره برداری از دو هتل مدرن و مجلل با رویکرد گردشگری ورزشی و توریست بین المللی در این بندر مرزی آغاز شده است.

کامبیز لقمانی مقدم، در جریان بازدید از این واحد اقامتی در دست احداث، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایام کرونا خسارت جبران ناپذیری را به هتل ها و اقامتگاه های شهرستان وارد کرده است.

وی با بیان اینکه، دوران پساکرونا، زمانی مناسب برای جبران خسارت ناشی از این ایام است، ادامه داد: باید زیرساخت های لازم را برای آن ایام نیز از هم اکنون آماده و مهیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دوران کرونا شاهد کاهش محسوس حضور گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان هستیم، افزود: این ایام فرصتی مناسب است تا اقامتگاه هایی را که فرسوده هستند، کیفیت فیزیکی بناهای خود را ارتقا دهند و اقامتگاه های در دست احداث، در کمال آرامش پروژه های خود را به اتمام برسانند.

لقمانی مقدم در بخش دیگر سخنان خود از احداث دو هتل در شهر آستارا و دهکده گردشگری حیران خبر داد و خاطرنشان کرد: این دو پروژه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در دست احداث است که در صورت تکمیل می تواند نقش مهمی را در جذب گردشگر و اشتغالزایی برای شهرستان ایفا کند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از این دو مجتمع اقامتی با رویکرد گردشگری ورزشی در مرکز شهر آستارا در دست احداث است، افزود: برای این پروژه تاکنون رقمی معادل 110 میلیارد ریال توسط سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه شده است.

وی اضافه کرد: در کنار سوئیت های مدرن این هتل و رستوران منحصر به فرد، استخری به طول 16 متری با عمق 130 سانتی متر با امکاناتی از قبیل سونای خشک و تر، اتاق ماساژ، بوفه، دوش آب گرم، جکوزی و سایر امکانات در آن ایجاد شده است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا با بیان اینکه می توان از تسهیلات بانکی با سود کمتر برای تسریع در روند احداث این پروژه بهره مند شد، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا پروژه مذکور تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha