• پنجشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99080100073
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

حضور ۱۴۱۶ نفر در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در اصفهان

حضور ۱۴۱۶ نفر در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در اصفهان

ایسنا/اصفهان معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در اصفهان همزمان با سراسر کشور در روز جمعه دوم آبان ماه خبر داد.

افسون نیازبخش در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: این آزمون با حضور ۶۰۶ داوطلب زن و ۸۱۰  داوطلب مرد برگزار می شود و در مجموع ۱۴۱۶ نفر در اصفهان با هم به رقابت می پردازند.

وی افزود: آزمون استخدامی تأمین نیروی انسانی شرکت کار و تأمین متعلق به سازمان تأمین اجتماعی، با همکاری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و جهاد دانشگاهی واحد صنعتی در دوم آبان ماه با مجوز ستاد ملی کرونا همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان خاطرنشان کرد: برگزاری این آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

نیازبخش تأکید کرد: تمام پروتکل های بهداشتی در این آزمون اجرا می شود. همچنین حساسیت در امر ضدعفونی کردن سالن ها، استفاده تمام عوامل اجرایی و داوطلبان از ماسک، رعایت فاصله در چیدمان صندلی ها و ... از جمله مواردی است که در برگزاری این آزمون مدنظر قرار گرفته است.

وی افزود: ماسک برای داوطلبان تهیه شده و در ورودی آزمون توزیع خواهد شد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای مشاهده و چاپ کارت شرکت در آزمون به سامانه www.hrtc.ir  مراجعه کنند نتایج آزمون نیز اواسط آبان ماه به اطلاع داوطلبان می رسد.

نیازبخش گفت: ساعت شروع این آزمون رأس ساعت ۹:۰۰ صبح روز جمعه دوم آبان ماه است و داوطلبان باید قبل از بسته شدن در سالن‌های برگزاری آزمون در حوزه‌های مربوطه حضور یابند.

بر اساس اعلام سازمان تأمین اجتماعی، این آزمون برای جذب نیرو در گروه‌های شغلی بهیاری، کمک پرستار (بهداری)، متصدی خدمات اداری، منشی پزشکی، متصدی خدمات دارویی (دارویار) انباردار، متصدی خدمات عمومی شامل نگهبان و راننده و ... به طور همزمان در سراسر کشور روز جمعه دوم آبان ماه توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha