• یکشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99081107067
  • منبع : نمایندگی سمنان

دومین کارشناس حادثه‌دیده فوریت‌های پزشکی شاهرود نیز درگذشت

دومین کارشناس حادثه‌دیده فوریت‌های پزشکی شاهرود نیز درگذشت

ایسنا/سمنان دومین کارشناس حادثه‌دیده فوریت‌های پزشکی شاهرود نیز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

محمد فرهمند تکنسین اورژانس ۱۱۵ که روز گذشته درگذشت، 27 مهرماه به همراه یکی دیگر از کارشناسان فوریت‌های پزشکی شاهرود در حین خدمت و انتقال یک بیمار کلاته‌خیجی، خود در حادثه واژگونی آمبولانس دچار حادثه شدند.

در این حادثه که در محور شاهرود به آزادشهر رخ داد ابتدا بیمار 82 ساله و بعد از چند ساعت متین بحری کارشناس ۲۷ ساله فوریت پزشکی شاهرود جان به جان آفرین تسلیم کرد.

متاسفانه با وجود تلاش پزشکان، محمد فرهمند تکنسین۲۵ ساله اورژانس ۱۱۵ شرکت تعاونی دارالشفای شاهوار طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز به دلیل شدت جراحات روز گذشته پرکشید.

دکتر آرش صید آبادی  رئیس اورژانس ۱۱۵ شاهرود با صدور پیامی درگذشت این خادم حوزه سلامت را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس اورژانس ۱۱۵ شاهرود به شرح زیر است:

با کمال تاسف و تاثر فراوان ازسوگ عروج همکار عزیزمان آقای محمد فرهمند در مجموعه خدمتگزار فوریت‌ها و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، جای بسی اندوه و افسوس است . همکار عزیزی که ضمن تلاش برای  بیمار بدحال خود متاسفانه دچار سانحه رانندگی گردید و جان خود را حین خدمت به بیمارش از دست داد.

 فقدان این عزیز از دست رفته اندوهی همیشگی و برگ خدمتی جاودان برای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و حوزه سلامت کشور است.

 بدین وسیله ضمن همدردی با خانواده داغدار این فرشته سفیدپوش و عرض تسلیت ، علو درجات را  از درگاه ابدیت مسئلت داشته و و برای بازماندگان صبر و تحمل این داغ بزرگ را خواستارم .

همچنین دکتر کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور درپی درگذشت مرحوم محمد فرهمند پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است: کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ "

متأسفانه با خبر شدم با توجه به تلاش ها و پیگیری های انجام شده جهت بهبود روند درمان مرحوم محمد فرهمند از همکاران خدوم و پرتلاش اورژانس شاهرود، ایشان دار فانی را وداع گفت.

بی شک خدمات شبانه روزی آن عزیز در مسیر خدمت رسانی به هموطنان خود، برگ زرینی در پرونده آن انسان بزرگوار است و همواره در یاد و خاطره مردم عزیز باقی مانده و از آن به نیکی یاد خواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده و پاسداشت خدمات دلسوزانه و متعهدانه وی، این مصیبت بزرگ را به خانواده داغدار و همکاران خودم در اورژانس سراسر کشور تسلیت عرض می کنم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان طول عمر باعزت و صبری جمیل مسألت می نمایم.

تصویر آمبولانس حادثه دیده
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha