• دوشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۹ / ۰۰:۱۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99081207357
  • منبع : نمایندگی سمنان

یک مسئول هشدار داد

بی‌توجهی برخی ادارات سمنان به پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی

بی‌توجهی برخی ادارات سمنان به پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی

ایسنا/سمنان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان از بی توجهی سهل انگاری برخی ادارات استان در پروتکل های بهداشتی انتقاد کرد.

حسن سعدالدین در نشستی با مدیران استان اظهار کرد: باتوجه به وضعیت قرمز استان سمنان در شیوع کرونا ویروس باید ضریب اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات در کنار دیگر بخش‌های خدمات‌رسان جامعه افزایش یابد.

وی ادامه داد: دستورالعمل ۳۰ گانه از ماه‌های قبل در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شد و اجرای این دستورالعمل ضروری بوده و در صورت بروز هرگونه تخلف، با متخلفان در چارچوب قانون برخورد می‌شود. 

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با گلایه از بی توجهی برخی ادارات به پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده تصریح کرد: براساس گزارش‌های رسیده تعدادی از ادارات در شهرستان‌ها به معنی واقعی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که ادامه این روند قابل پیگیری است.

سعدالدین خضافه کرد: باتوجه به سیر صعودی شیوع کرونا ویروس در استان سمنان، محدودیت‌ها کرونایی برای روزهای آینده هم‌ تمدید شد و در همین راستا نیاز است تمامی دستگاه های اجرایی استان نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی حساس‌تر عمل کنند.

وی با بیان اینکه ادارات در استان سمنان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس باید پیشگام باشند افزود: باید ضوابط‌ مقابله با کرونا ویروس به نحو مطلوبی به دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان آموزش داده شود.

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان از مدیران استان خواست: جلسات حضوری دستگاه ها تا حد امکان، برگزار نشود و در صورت برگزاری جلسات حضوری، شرایط برگزاری با حداقل نفرات و در سالن های جلسات بزرگ و آن هم با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha