• سه‌شنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۹ / ۰۰:۱۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99081308199
  • منبع : نمایندگی خوزستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خبر داد

کمک ۹ میلیارد تومانی خوزستانی‌ها در جشن عاطفه‌ها

کمک ۹ میلیارد تومانی خوزستانی‌ها در جشن عاطفه‌ها

ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از مشارکت ۹ میلیارد تومانی خوزستانی‌ها در جشن عاطفه‌ها خبر داد.

جمال شیبه با قدردانی از مشارکت پرشور مردم در برگزاری جشن عاطفه‌ها در قالب پویش ملی ایران همدل، اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا و برپا نبودن پایگاه‌ها و فعالیت غیرحضوری مدارس، خیرین خوزستانی ۹ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در قالب پویش ملی ایران همدل با هدف جذب کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند، افزود: کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری‌شده نوشت‌افزار، پوشاک، کیف و کفش دانش‌آموز نیازمند ضدعفونی شده و به دست آن‌ها می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از تامین تبلت و تجهیزات آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی در طرح شور عاطفه‌ها خبر داد و گفت: کمک‌های نقدی جشن عاطفه‌های امسال برای خرید تبلت دانش آموزان نیازمند هزینه و توزیع شده است و به‌زودی مابقی تبلت‌ها تهیه می‌شود  و در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

شیبه بیان کرد: توزیع تبلت‌ها با اولویت‌بندی انجام می‌شود و اولویت با مناطق کم‌برخوردارتر است. تلاش ما این است که این تبلت‌ها با محوریت مدرسه انجام شود زیرا بیشترین شناخت را مدیران و شورای مدرسه دارند. برخی مدارس نیز معین مدارس دیگر می‌شوند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری پایگاه های شور عاطفه‌ها در سطح استان تصریح کرد: با وجود تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس و عدم امکان توزیع پاکت‌ها، مشارکت مردمی نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: هم‌اکنون بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت‌ این نهاد هستند و تلاش می‌شود در سال تحصیلی جدید که با شرایط کرونایی آموزش اکثریت دانش‌آموزان مجازی شده‌اند، هیچ دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند.

وی افزود: با تلاش‌های جهادگران قرارگاه جهادی امام رضا(ع)، بسیج، سپاه، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان سه هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی توزیع شد.

شیبه با اعلام همکاری شرکت پست برای جمع‌آوری و ارسال اقلام لوازم‌التحریر اهدایی مردم تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا و با هدف رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مردم و خیران می‌توانند کمک‌های کالایی خود را برای دانش‌آموزان نیازمند از طریق پست به دفاتر کمیته امداد ارسال کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با دعوت از مردم نیکوکار، خیران، نهادها و همه دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در شور عاطفه‌ها، خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران خوزستانی می‌توانند با شماره‌گیری #۰۶۱۱۸۸۷۷* و #۱۴* از طریق تلفن همراه یا  کمک‌های نقدی خود را برای رفع مشکلات دانش آموزان نیازمند پرداخت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha