• چهارشنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99081409281
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه اردستان:

اماکن اختصاصی برای دوچرخه سواری بانوان ایجاد شود

اماکن اختصاصی برای دوچرخه سواری بانوان ایجاد شود

ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان گفت: مسئولان اردستان باید اماکنی برای دوچرخه‌سواری بانوان اردستانی در نظر بگیرند تا آنان به راحتی علاوه بر دوچرخه‌سواری بتوانند به تفریحات سالم بپردازند.

حجت الاسلام حسن دهشیری، امروز(چهارشنبه-۱۴ آبان) در شورای امر به معروف ونهی از منکر شهرستان اردستان،  اظهار کرد: اصلاح باید از آنجایی شروع شود که فساد از آنجا شروع شده باشد تا خود به خود اصلاح به وجود بیاید.

وی با بیان اینکه متاسفانه در شهرستان اردستان شاهد معضلات نوظهور هستیم که در کلان شهرها سابقه چندساله دارد، افزود: برخی از معضلاتی که در شهرستان اردستان در حال ترویج است دارای عقبه سیاسی هست که باید نسبت به آن ریشه یابی شود.

به گزارش ایسنا، امام جمعه اردستان با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند بانوان را از ورزش کردن و مخصوصا دوچرخه سواری منع کند، گفت: بنا بر فتوای بزرگان دین دوچرخه‌سواری بانوان در مجامع عمومی و نیز در جایی که در معرض دید نامحرم باشد، حرام است ولی مسئولان اردستان باید اماکنی برای دوچرخه‌سواری بانوان اردستانی در نظر بگیرند تا آنان به راحتی علاوه بر دوچرخه‌سواری بتوانند به تفریحات سالم بپردازند.

دهشیری ادامه داد: برخی بانوان دوچرخه سواری را بهانه می کنند که به نوعی خودنمایی داشته باشند و از آن برای تداوم ناهنجاری‌ها استفاده کنند که باید توجه داشت دوچرخه‌سواری در انظار عمومی حرام است و برخی در پی این اقدام به دنبال هنجارشکنی هستند که دستگاه قضایی شهرستان باید برای آن برخورد قانونی را در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه گاهی مواقع تذکر لسانی که به بانوان دوچرخه سوار داده می شود این بانوان در جواب می گویند مکان مشخصی برای ورزش کردن در شهرستان وجود ندارد، گفت: مسئولان باید به این خواسته بانوان پاسخ دهند تا به نوعی بهانه از آن ها برداشته شود.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه با زور و تنبیه نباید جوانان را امر به معروف و نهی از منکر کرد و باید دستاوردهای رعایت حجاب و عفاف و همچنین مشکلات رعایت نکردن آن در جامعه، برای جوانان بیان شود، گفت: مردم باید نسبت به مشکلات و آسیب های اجتماعی شهرستان مطالبه گر باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha