• دوشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۹ / ۱۹:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99090302617

کمک ۲۴۹ میلیارد ریالی بسیح به نیازمندان بجنوردی

کمک ۲۴۹ میلیارد ریالی بسیح به نیازمندان بجنوردی

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد از کمک ۲۴۹ میلیارد ریالی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد به نیازمندان خبر داد.

مهدی الهی‌راد، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه کمک‌های مختلفی در قالب خدمات بهداشتی، معیشتی و... به نیازمندان بجنورد ارائه شده است، اظهار کرد: این کمک‌ها از ابتدای سال ۹۹ با شیوع ویروس کرونا آغاز شد و ۲۴۹ میلیارد ریال از سوی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در قالب رزمایش مواسات بین نیازمندان بجنورد کمک شد.

وی با تأکید براینکه کمک‌های مؤمنانه از سوی ناحیه مقاومت بسیج ادامه دارد، تصریح کرد: ۸۵ درصد از این کمک‌ها از سوی مردم و ۱۵ درصد از سوی سازمان‌های دولتی بوده است که در بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با بیان اینکه برای توزیع کمک‌ها، آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا مورد توجه قرار گرفتند، تأکید کرد: بسیاری از افراد پس از شیوع ویروس کرونا به نیازمندان شهرستان افزوده شدند و از همین جهت کمک به این نیازمندان در دستور کار قرار گرفت.

الهی‌راد با اشاره به اینکه افراد مورد هدف تحت تکلف هیچ نهادی نیستند، افزود: پیش از شروع توزیع کمک‌ها، افراد تحت تکلف نهادهای مختلف مجزا شدند و در همین راستا تمام تلاش بر پیشگیری از موازی کاری با نهادهای مختلف شهرستان بود.

وی در پایان تأکید کرد: ۹۰ درصد از افرادی که کمک‌های مؤمنانه را دریافت کردند، تحت تکلف نهادی نبودند اما اگر نیازمندان تحت پوشش نهادهای دیگر نیز به ما مراجعه کردند، تلاش کردیم تا کمک‌هایی را به آنان داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha