• چهارشنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99091209812
  • منبع : نمایندگی مرکزی

اهدای ۲۰ کپسول اکسیژن توسط شرکت معدنی املاح ایران به علوم پزشکی اراک

اهدای ۲۰ کپسول اکسیژن توسط شرکت معدنی املاح ایران به علوم پزشکی اراک

ایسنا/مرکزی شرکت‌معدنی املاح ایران(مجتمع اراک) به درخواست سازمان صمت استان مرکزی ۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی املاح ایران؛ مدیر کارخانه معدنی املاح مجتمع اراک با اعلام این خبر گفت: از ابتدای شیوع این بیماری شرکت همواره در راستای مسئولیت های اجتماعی خود اقدامات زیادی از جمله ضدعفونی معابر روستاهای اطراف، توزیع الکل و ماسک در بین روستائیان و همچنین توزیع بسته های غذایی در میان محرومین و اشتغالزایی در قالب طرح "مردم کنار مردم" در دوران سخت کرونایی انجام داده است.

مسعود رضوانی فرد افزود: در همین راستا و با توجه به کمبود کپسول اکسیژن برای بیماران کووید ۱۹ در سطح بیمارستان های استان و حیاتی بودن آن و به جهت کمک به بیماران، ۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن به ارزش یک میلیارد ریال تهیه و جهت کمک به بیماران کووید ۱۹ به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا شد.

وی با دعوت از صنایع استان جهت پیوستن به "پویش مهربانی سلامت"، ابراز امیدواری کرد که این اقدام جهت بهبودی بیماران کووید ۱۹ کارساز باشد.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز ضمن قدردانی از شرکت معدنی املاح ایران، گفت: با اهدای ۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن از سوی شرکت معدنی املاح ایران به نجات جان بیماران کمک می شود، چراکه در بعضی از ساعات شبانه روز  دستگاه‌های اکسیژن ساز مراکز درمانی پاسخگوی نیاز بیماران نیست.

دکتر جمالیان با بیان اینکه کمک صنایع در این برهه زمانی برای ما بسیار حیاتی است، افزود: کمک هایی که از سوی صنایع به دانشگاه می شود مستقیما صرف سلامت مردم و بویژه بیماران کووید ۱۹ می شود و دانشگاه و کادر درمان احساس تنهایی نمی کنند. این اقدامات گویای آن است که همه ارگانها وظیفه اجتماعی و اهمیت سلامت مردم را درک می کنند و حضور مدیرانی که به فکر سلامت مردم هستند، بسیار برای ما روحیه بخش است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha