• یکشنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99091611983
  • منبع : نمایندگی گیلان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان خبر داد

فعالیت ۸ گروه جهادی گیلان در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی

فعالیت ۸ گروه جهادی گیلان در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی

ایسنا/گیلان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: هشت گروه جهادی دارای مجوز در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادب در این استان تشکیل شده و فعالیت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد سرافراز در نشست با جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستادی برای حمایت از نخبگان فرهنگی و اجتماعی است، گفت: رویکردمان مطالبه‌گری برای رفع مشکلات مردمی و پیشرفت و تعالی گیلان است.

وی با بیان اینکه به زودی تعداد گروه‌های جهادی امر به معروف در استان گیلان افزایش چشمگیری می‌یابد، افزود: هزینه فساد اداری و اقتصادی با ظهور و تاسیس گروه‌های جهادی مردمی افزایش یافته و به زودی شاهد افزایش سطح ناامنی استان برای مفسدان اقتصادی خواهیم بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با تصریح بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر واجب الهی است، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی با مبارزه عملی و قانونی با مفسدان سبب تحقق رونق تولید می‌شوند و فعالیت این گروه‌ها امنیت سرمایه‌گذاری در استان گیلان را دوچندان می‌کند.

حجت‌الاسلام سرافراز با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی و مردمی امر به معروف و نهی از منکر هیچ‌گونه تعارفی با مفسدان اقتصادی ندارند، تصریح کرد: حمایت‌های قضایی از گروه‌های جهادی تشدید شده و اجازه نمی‌دهیم خللی در مسیر فعالیت شرعی، قانونی و مردمی گروه‌های جهادی ایجاد شود.

وی با اشاره به رصد فعالیت دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی گیلان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، گفت: به ۱۰ دستگاه اجرایی برتر استان گیلان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نشان «معروف» اعطا می‌شود که دبیرخانه این جشنواره با حضور فعالان رسانه‌ای، دانشگاهی، فرهنگی و اجتماعی و حوزوی فعالیت خواهد کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان یادآور شد: از مسئولان استان گیلان انتظار داریم تا با خدمت جهادی و مضاعف به مردم، عقب‌ماندگی‌های این استان را در مسیر پیشرفت و تعالی جبران کنند، چراکه معتقدیم با وجود نعمت‌های بی‌بدیل مشکلات بیکاری و اشتغال جوانان با کمترین همتی قابل رفع است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha