• یکشنبه / ۳۰ آذر ۱۳۹۹ / ۱۸:۲۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99093023525
  • منبع : بنیاد شهید

تجلیل رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرستاران

تجلیل رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرستاران

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه ۳۰ آذرماه در مراسم یادبود شهید مدافع سلامت «موسی فتح‌آبادی» و تجلیل از مقام پرستار به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) با حضور در بیمارستان فوق تخصصی ساسان با پرستاران و مدافعان عرصه سلامت این بیمارستان دیدار و از آنها تجلیل کرد.

به گزارش ایسنا، مهندس سعید اوحدی، در این مراسم ضمن تجلیل از پرستاران گفت: خدمت‌رسانی به مردم به ویژه ایثارگران توفیقی است که شامل حال پرستاران و کادر درمان شده است. جایگاه پرستار و کادر درمان پزشکی در مجموعه خلقت بشری و همه جوامع ویژگی‌های متمایزی از سایر خدمت‌ها دارد و همه دنیا احترام ویژه‌ای به حرفه پرستاری دارند.
مهندس اوحدی ادامه داد: مخاطب پرستاران بیمارانی هستند که سخت‌ترین شرایط را سپری می‌کنند، نام پرستار آرامشی برای بیماران به همراه دارد که این نشان دهنده ارزش خدمت پرستاران و قداست آن‌ها است.
معاون رییس جمهور با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان، خاطرنشان کرد: علی‌رغم مشکلات موجود وضعیت بیماری کرونا در ایران از بسیاری از کشورها بهتر و مناسب‌تر است که این شرایط به خاطر تلاش‌ها، از خودگذشتگی و ایثار کادر درمان و پرستاران است. اگر این ایثار و گذشت نبود به یقین با شرایط نامناسبی مواجه بودیم.
مهندس اوحدی با بیان اینکه آثار رفتاری پرستاران بر نسل‌های آینده ما تأثیرگذار خواهد بود، گفت: امروز برگ‌های زرینی در کشور ما با ایثار و گذشت پرستاران ثبت و ماندگار شد و آثار رفتاری شما پرستاران بر نسل‌های آینده تأثیرگذار خواهد بود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تصریح کرد: امروز اگر این روز مزین به نام پرستار شده است به خاطر قداست نام حضرت زینب (س) است و امیدوارم این ایثار و گذشت تداوم داشته باشد.
دکتر علیرضا توکلی، مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی ساسان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های مدافعان سلامت در عرصه مقابله با کرونا، گفت: در عرصه خدمت به ایثارگران تیم گسترده‌ای در این بیمارستان شامل پزشکان و پرستاران تلاش می‌کنند که با وجود رعایت پروتکل‌های بهداشتی دکتر فتح‌آبادی از پزشکان این بیمارستان به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.
در این مراسم از پرستاران و مدافعان عرصه سلامت «ماریا حسن‌پور»، «مینا گلجا»، «نازی والا»، «محسن یادگاری»«سحر رحمانی»، «فرناز مهدوی»، «احمد بابازاده» و «محمود قنبری» با حضور مهندس سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و ایثارگران تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha