• سه‌شنبه / ۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99100906881
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیرکل نوسازی مدارس استان:

طرح‌های آموزشی نیمه‌تمام اصفهان نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار است

طرح‌های آموزشی نیمه‌تمام اصفهان نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار است

ایسنا/اصفهان مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان با بیان اینکه تا پایان سال ۶۰ واحد آموزشی در استان اصفهان به بهره برداری می رسد، گفت: برای تکمیل این پروژه ها حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سید مهدی میربد، امروز (سه شنبه-۹ دی) در حاشیه بازدید از پروژه های بخش زواره در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۵۰ پروژه آموزشی و پرورشی در سطح استان اصفهان تحویل اداره کل آموزش و پرورش شده و در تلاش هستیم تا حدود ۶۰ پروژه دیگر را برای ایام دهه فجر و پایان سال به بهره برادری برسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان برای سال ۹۹ دو برابر شده است، افزود: برای افتتاح پروژه هایی که از ابتدای سال تاکنون به بهره برداری رسیده است ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل مابقی پروژه ها حدود ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است که باید تا پایان سال در پروژه ها هزینه کنیم.

به گزارش ایسنا، مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به پویش آجر به آجر گفت: در آذر ماه امسال کلنگ اولین مدرسه این طرح که با کمک های خرد مردمی آغاز شده در شهرستان بوئین و میاندشت زده شد. هم اکنون نیز طرح، پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» با مشارکت بانوان آغاز شده است که امیدواریم با اشاعه فرهنگ خیر مدرسه سازی در بین همه مردم با کوچک ترین کمک ها بتوانیم به بازسازی و ساخت فضاهای آموزشی کمک کنیم.

میربد ادامه داد: هدف این پویش افزایش آگاهی و جلب مشارکت بانوان در امر مقدس مدرسه سازی است و با رویکرد گسترش فرهنگ مدرسه سازی و بهره‌گیری از ظرفیت بانوان و مادران نیک‌اندیش کشور اجرایی شده است. بانوان و تمام آحاد مردم، همچنین مشارکت به نیابت از مادران، همسران، دختران، خواهران و عزیزان خود می توانند به این پویش بپیوندند.

وی با اشاره به بازدید از طرح های اداره کل نوسازی مدارس درشهرستان اردستان با بیان اینکه هدف اصلی سازمان نوسازی مدارس کشور اتمام پروژه نیمه تمام خیران است، تصریح کرد: در سال گذشته پنج طرح آموزشی در سطح شهرستان به بهره برداری رسیده است و امسال نیز تا دهه فجر ۴ طرح دیگر افتتاح خواهد شد. همچنین در اعتبارات تملک دارایی شهرستان با حمایت های فرمانداری اعتبارات قابل توجهی اختصاص یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که در مدارس استان وجود دارد مشکالات خرد مدرسه ها است، گفت: باید نیازهای هر شهرستان دسته بندی و با توجه به آن برنامه خاصی طراحی شود. آموزش و پرورش با توجه به ماموریت های خود فضاهای متفاوتی را دارد که هر کدام از این فضاها نیازهای خاص خود را دارد.

میربد اضافه کرد: ادارات شهرستان باید نیازهای هر مدرسه را با توجه به اولویت هایی که وجود دارد به اداره کل نوسازی معرفی کنند تا بتوانیم اعتبارات را برای رفع آن مشکلات جهت دهی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha