• شنبه / ۲۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99102720207
  • خبرنگار : 50416

افتتاح پایگاه سلامت انقلاب به همت خیرین ملایر

افتتاح پایگاه سلامت انقلاب به همت خیرین ملایر

ایسنا/همدان رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر مطرح کرد: پایگاه سلامت انقلاب با همت بلند خیر ارجمند شادروان حاج «محمدعلی رحیمی» پدر بزرگوار شهید جاویدالاثر «محسن رحیمی» ساخته و به همت خیر ارجمند شادروان حاج «محمود تویسرکانی» تجهیز شده است.

دکتر عباس آذرهمایون ظهر شنبه ۲۷ دی ماه در مراسم افتتاح پایگاه سلامت انقلاب شهرستان ملایر، اعتبار ساخت این مرکز را حدود ۵۰۰ میلیون تومان برآورد و تصریح کرد: این پایگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰ مترمربع با پنج نفر پرسنل از امروز آغاز به کار می کند.

وی افزود: ۱۰۰ میلیون تومان از این اعتبار توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مابقی به همت خیرین گرانقدر تأمین شده است، در واقع با پیش قدم شدن خیرین، مجوز شروع کار برای شبکه بهداشت و درمانی میسر می شود.

آذرهمایون با بیان اینکه این مرکز به جمعیت ۱۵ هزار نفری این منطقه خدمات درمانی ارائه می دهد، افزود: خدمات پایگاه سلامت انقلاب شامل واکسیناسیون، سلامت مادر و کودک، بهداشت محیط حرفه ای و سالمندان است.

نوه شادروان حاج محمدعلی رحیمی نیز در ادامه ضمن تشکر از عوامل حوزه اجرایی مجمع سلامت خیرین شهرستان، گفت: با گذشت بیش از ۱۰ سال از عمر پربرکت مجمع خیرین سلامت ملایر ما هم باور نمی کردیم که روزی این حلقه های کوچک و ۱۰ نفره کنار یکدیگر قرار گرفته و امروز شاهد افتتاح بسیاری از پایگاه های سلامت و دیگر بخش های پزشکی به همت خیرین این مجمع باشیم.

بهروز رحیمی یادآور شد: هر روز نور و تلألو چراغ روشن شده توسط خیرین بیشتر می شود و اقدام این مرحومان و خانواده آنها یک سنت ماندگار است که سبب ماندگاری این نام های بزرگ برای سالیان طولانی در این شهر خواهد شد.

مدیر صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت کشور خاطرنشان کرد: سفره ها به برکت انسان های بزرگی که کنار آن می نشینند بزرگ می شوند و هرچه این سفره های مهربانی وسیع تر شود به طور قطع دامنه خیر و برکت آن بیشتر خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان کشور با سربلند شدن در زمینه بیماری کرونا، بار دیگر خود را در معرض امتحان گذاشت، گفت: اگر حمایت و همت خیرین شهرستان نبود چه بسا بسیاری از پروژه های بهداشتی و درمانی در این شهرستان انجام نمی شد.

دکتر محسن ترکاشوند ادامه داد: نمونه این حمایت در حوزه مهار بیماری کرونا و در شرایط پیک سوم شیوع آن بود و آنچه مردانه از هجوم این دشمن جلوگیری کرد، خیرین شهرستان بودند.

وی با بیان اینکه قبل از افتتاح این مرکز، ساکنان این منطقه برای ارائه خدمات مجبور به مراجعه به مرکز خدمات جامع سلامت باغ گل بودند، ابرازامیدواری کرد با تداوم این راه پر خیر و برکت، شاهد افتتاح چنین پروژه هایی به ویژه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان باشیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha