• سه‌شنبه / ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۷:۵۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99121208459
  • خبرنگار : 50037

آغاز فعالیت دوباره رشته ورزشی بدمینتون در اسدآباد

آغاز فعالیت دوباره رشته ورزشی بدمینتون در اسدآباد

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از آغاز فعالیت دوباره رشته ورزشی بدمینتون در این شهرستان خبر داد.

علی جمور  در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فعالیت رشته بدمینتون برای چند ماه به علت مشکلات حقوقی در شهرستان متوقف شد که با مرتفع شدن مشکلات و اختصاص اعتبار به هیئت، این هیئت دوباره فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی ها در رابطه با فعالیت مجدد این رشته ورزشی توسط هیئت ورزشی در شهرستان انجام گرفته است، یادآور شد: تاکنون با اطلاع رسانی های انجام شده تعدادی عضو نیز جذب و برای آغاز فعالیت، کادر مربی آقا و خانم هیئت مشخص شده اند. در ضمن مکان برگزاری تمرینات این رشته ورزشی در سالن های سرپوشیده ورزشی شهرستان خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد در ادامه با بیان اینکه سایت تیراندازی با کمان شهرستان اسدآباد در دست احداث و تکمیل قرار دارد، تصریح کرد: با تکمیل و راه اندازی طرح شهرستان اسدآباد هم صاحب سالن تیراندازی با کمان خواهد شد.

جمور با اشاره به اینکه این سایت به کمک هیئت تیراندازی با کمان شهرستان و خیرین راه اندازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: این رشته ورزشی از سوی جامعه هدف معلولان شهرستان با استقبال خوبی روبرو شده است.

وی در ادامه سرانه ورزشی شهرستان را ۴۹ درصد برشمرد و یادآور شد: سرانه ورزشی اسدآباد با میانگین استاندارد سرانه ورزشی هنوز دارای فاصله است و به طور قطع به سرانجام رسیدن پروژه های نیمه تکمیل ورزشی شهرستان نقش مؤثری در ارتقای سرانه ورزشی اسدآباد خواهد داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد در بخش دیگری از وجود شش سمن و تشکل مردم نهاد در شهرستان اسدآباد خبر داد و مطرح کرد: این سمن ها در زمینه هایی چون آسیب های اجتماعی، آب، پهلوانی مذهبی و فرهنگی و محیط زیست فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه روستاهای اسدآباد فاقد سمن و تشکل های مردمی هستند، گفت: در راستای «هر روستا، یک سمن» در تلاش هستیم تا با شناسایی افراد توانمند و فعال در زمینه اجتماعی با ارائه کلاس های آموزشی و نیز مشخص کردن مسیر برای تشکیل سمن در هر روستا آنها را نسبت به راه اندازی سمن های مردم نهاد با اخذ مجوز تأسیس کمک و حمایت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha