• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-121629

مسئولان بدون برنامه در دولت دوازدهم حذف خواهند شد

مسئولان بدون برنامه در دولت دوازدهم حذف خواهند شد
فرماندار کاشمر گفت: مسئولان باید با برنامه وارد دولت دوم جناب روحانی شوند در غیر این صورت خود به خود حذف خواهند شد.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، محمدحسن فرهادی ظهر امروز 25 مردادماه در ستاد گرامیداشت هفته دولت که در محل فرمانداری کاشمر برگزار شد، با بیان اینکه دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است، افزود: این ایام یادآور خاطره‌ای است که تروریست‌ها خسارت‌های بسیاری را بر کشور ما تحمیل کردند.

فرهادی با اشاره به اینکه کشور ما از تروریسم صدمه‌های بسیاری دیده و روسیاه هستند کسانی که بانی مکتب تروریسم در ایران شدند، گفت: 72 انسان آزاده و متفکر و شهیدان رجایی و باهنر را به شهادت رساندند.

وی با اعلام اینکه تروریسم در جایی که منطق، صداقت و شجاعت باشد میدانی ندارد، افزود: تفکر و عمل تروریستی در کشور جایگاهی ندارد.

هفته دولت نماد خدمتگزاری

فرماندار کاشمر از هفته دولت به‌عنوان نماد خدمتگزاری نام برد و اظهار کرد: افزود: امروزه در عائله دولت صدیق‌ترین انسان‌ها مشغول خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید بدانند که مسئولان در دستگاه‌های دولتی چه خدماتی را تاکنون ارائه داده‌اند، بیان کرد: باید در جهت کاهش مشکلات و ارائه خدمات بیشتر به مردم تلاش کرد.

فرهادی با اعلام اینکه ملت از دولتمردان خود انتظاراتی دارد، گفت:  باید دولت انتظارات مردم را درک و در راستای کرامت و ادب نسبت به مردم، رعایت قانون و رفع مشکلات تلاش کند.

وی با بیان اینکه حاکمان عادل هم انتظاراتی از مردم دارند، اظهار کرد: مردم را هم باید به قانون مداری و رعایت حقوق یکدیگر، رعایت اخلاق در برخورد با یکدیگر و کارهای دولتی عادت داد.

فرماندار کاشمر با تأکید براینکه مردم باید به مسئولان اعتماد کرده و راهکار ارائه دهند، بیان کرد: دولتمردان را باید انتظارات ملت خود را درک کنند.

وی هفته دولت را فرصتی طلایی برای ارائه خدمات دولت و برقراری ارتباط صمیمانه بین دولت و ملت دانست و گفت: خوشحالیم از اینکه در کشوری هستیم که دمکراسی لحظه به لحظه به
 پیشرفت‌های معقول خود دارد می‌رسد.

فرهادی با اشاره به اینکه در آستانه تشکیل دولت دوازدهم انتظار داریم مسئولان مقتدرانه عملکرد واقعی 4 ساله دولت روحانی را به اطلاع مردم برسانند، اظهار کرد: شهرستان کاشمر در مدت 4 سال دولت تدبیر و امید دستاوردهای بسیاری را به دست آورده است.

برخی نمی‌خواهند خدمات دولت را ببیند

وی با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند خدمات دولت را ببیند و در تلاش هستند همه را سیاه جلوه دهند، گفت: هرچند رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ از لفظ دانشمند استفاده می‌کنند اما برخی به رئیس جمهوری به راحتی توهین می‌کنند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه تعامل با دنیا یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری از دولت دوازدهم است، بیان کرد: امروز جامعه جهانی پاره کردن یک قرارداد قانونی بین‌المللی را نمی‌پذیرد.

وی با بیان اینکه وی با اعلام اینکه بدون شک دستگاه‌های دولتی در این چهار سال برای رفع مشکلات تلاش خواهند داشت، افزود: غفلت برنامه‌ریزی‌ها و حیف و میل اعتبارات مشکلات بسیاری را به وجود آمده که یک‌شبه درست نخواهد شد.

فرهادی با اعلام اینکه اگر امروزه شاهد بیکاری‌های فراوان و فساد مالی در جامعه هستیم چون در دولت قبلی اعتبارات در جای خود هزینه نشده است، گفت: مسئولان باید با برنامه وارد دولت دوم جناب روحانی شوند.

وی با اشاره به اینکه اگر مسئولان برنامه نداشته باشند خودبه‌خود حذف خواهند شد، بیان کرد: در گردونه جدید دولت مدل برنامه‌ای مورد تأکید است در غیر این صورت حذف خواهید شد.

فرماندار کاشمر برخی از مدیران حاضر نیستند عملکرد خود را اطلاع‌رسانی کنند، افزود: ما موافق مداحی نیستیم اما باید واقعیت‌ها را گفت.

در هفته دولت افتتاحیه‌ها را باید به رخ بکشید

وی با اعلام اینکه در هفته دولت افتتاحیه‌ها را باید به رخ بکشید و خدماتی که برای مردم انجام‌شده را اعلام کرد، گفت: باید با یک شادابی وارد این هفته شد.

فرهادی با اشاره به اینکه مسئولانی که توان ایجاد انگیزه در میان مردم را ندارند توان مدیریت کردن را هم ندارند، اظهار کرد: از مدیرانی که وظایف قانونی خود را درک می‌کنند تقدیر کرد.

وی در ادامه با تقدیر از مدیران منظمی که وظایف قانونی خود را درک می‌کنند، گفت:  متأسفم برای برخی مدیرانی که فکر می‌کنند اگر به جلسه نیایند یک ارزش است درصورتی‌که این‌گونه نیست.

فرماندار کاشمر همچنین با تأکید بر حضور مسئولان در افتتاحیه‌های هفته دولت، از مجموعه ادارات شهرستان در ارائه خدمات صادقانه به مردم تشکر کرد. 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha