• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-121630

باید نماد خدمت صادقانه مسئولان در هفته دفاع مقدس دیده شود

باید نماد خدمت صادقانه مسئولان در هفته دفاع مقدس دیده شود
فرماندار کاشمر گفت: در هفته دفاع مقدس باید نماد خدمت صادقانه مسئولان دیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، منطقه خراسان، محمد حسن فرهادی در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یکی از رویدادهای فراموش نشدنی در جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: برخی روزها در تاریخ بشر مهم، تاثیرگذار، فراموش نشدنی و نقطه عطف هستند.

وی با اشاره به اینکه گاهی تجلیل از یک اسطوره در یک کشور هیجان ایجاد می‌کند، افزود: روزهای تاریخی هم چنین حالتی دارند.

فرهادی با اعلام اینکه اگر در این کشور به ندای امام لبیک گفته نمی‌شد دشمنی به نام صدام انسان ناساخته‌ای که به آدم خواران شبیه بود تا چهره بشر چه بر سر ایران می‌آورد، اظهار کرد: شهید حججی به دست همان افراد جاهل و نادان به شهادت رسیده است.

وی با بیان اینکه هرچند دشمنان دختران ما را در سوسنگرد زنده به گور کردند و در آبادان و خرمشهر چه فجایعی که نیافریدند و استقلال کشور را لگد کوب کردند اما دلاورمردانی بودند استقلال کشور را بیمه کردند، افزود: در هشت سال دفاع مقدس بسیج، سپاه، ارتش و همه ملت بزرگ ایران یکدست از کشور دفاع کردند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه اولین جنگی بود که حتی یک متر مربع از خاک میهن اسلامی به اجانب داده نشد، بیان کرد: برگزاری هفته دفاع مقدس در واقع تجلیل از این رزمندگان اسلام است.

وی با اعلام اینکه این افراد حسرت شکست را به دل دشمن گذاشتند، اظهار کرد: هرچند برخی معتقدند جنگ در سال 67 تمام شده اما وقتی تکرار آن رژه می‌شود و غرور ملی، سمبل‌های بزرگ، یاد امام و بزرگان را زنده نگه می‌داریم یک فرهنگ تربیتی است.

فرهادی با اشاره به اینکه یاد حماسه سازان خود را به غفلت بگذراند شکست آن حتمی است، اظهار کرد: ثمره هشت سال دفاع مقدس نه تنها پیروزی شیرین تفکر استقلال طلبی و علوی ما شیعیان در ایران بود بلکه حمایت از رهبری بود.

وی وحدت و همدلی را رمز پیروزی دانست و از مسئولان خواست  با انجام برنامه‌های مختلف در این ایام یاد رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه دارند.

فرماندار کاشمر با تاکید براینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، گفت: سازمان‌های دولتی باید همراه مردم باشند و حماسه مردمی را گرامی بدارند.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس باید نماد خدمت صادقانه مسئولان دیده شود، افزود: همزمان با شروع هفته دولت 16 نفر از پزشکان متخصص در بخش‌های مختلف که تفکر جهادی داشته و از بسیجیان هستند در منطقه کوهسرخ به مدت یک هفته حضور خواهند یافت.

فرهادی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس باید با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود، اظهار کرد: در این ایام برنامه‌های فرهنگی از جمله شب شعر و خاطره گویی برگزار شود. 
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha