• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۲۲:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-121635

قائم مقام آستان قدس:

خون شهید حججی انتقام همه شهدای مدافع حرم را خواهد گرفت

خون شهید حججی انتقام همه شهدای مدافع حرم را خواهد گرفت
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: از آن جا که به خدا و قرآن اعتقاد داریم در برابر استکبار نرمش نشان نخواهیم داد.

به گزارش ایسنا-منطقه خراسان، مرتضی بختیاری امشب در مراسم گرامیداشت شهید حججي و احمد محمد مشلب که در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: افتخار ما کربلا است، پدر و مادر شهید بزرگوار محسن حججی افتخار می کنند که فرزندی را پرورش داده اند و همسر این شهید همسری را از دست داد که در حقیقت الگوی کربلا بود، دنیا نمی تواند حادثه کربلا را درک کند. 

وی با بیان اینکه عامل انقلاب ما کربلا بود، عنوان کرد: دلدادگی به کربلا و عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) انقلاب ما را به پیروزی رساند. این ها تعاریفی است که در سلول های یکایک آحاد ملت ایران اسلامی نقش بسته است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: شهید حججی، شهیدی است که خون پاکش زلزله ایجاد کرده است، خون پاک شهید حججی انتقام همه شهدای مدافع حرم را خواهد گرفت، این وعده خداست. وعده خدا لایتغیر است. چون به وعده خدا معتقدیم اطمینان داریم خون شهید بزرگوار ما محسن حججی پیروزی را برای انقلاب اسلامی ایران در سراسر کشورهای اسلامی نزدیک خواهد کرد، تجربه انقلاب ما و مقاومت این را نشان می دهد. 

بختیاری با بیان اینکه دو روز پیش سالروز مقاومت بود، ادامه داد: ۳۳ روز حزب الله در سخت ترین شرایط مقاومت کرد، وعده خداوند آن جا آشکار شد، پیروزی حزب الله در شرایطی بود که از انگلستان، اروپا و آمریکا پل هوایی به اسرائیل زدند تا بتوانند با حمایت های تسلیحاتی و مالی حزب الله را ریشه کن کنند ولی نتوانستند. 

وی بیان کرد: اگر قدرت استکباری میلیاردها برابر شود از آن جا که ما به وعده های خدا و قرآن اعتقاد داریم و خود را پیروز می دانیم به هیچ عنوان در برابر استکبار نرمش نشان نخواهیم داد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: به حکم قرآن ما در برابر خون خواران، تکفیری ها، داعشی ها، استکبار جهانی و اسرائیل نرمش نشان نمی دهیم، حزب الله لبنان هم نرمش نشان نداد. با وجود تمام حمایت هایی که آمریکا، اروپا و عربستان انجام دادند حزب الله ۳۳ روز مقاومت کرد.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha