• شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۶ / ۱۵:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-126157

رئیس اتحادیه هتل‌داران استان:

پیش‌بینی می‌شود درصد اشغال هتل‌های مشهد به 70 درصد برسد

پیش‌بینی می‌شود درصد اشغال هتل‌های مشهد به 70 درصد برسد
رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی از اشغال 65 درصدی هتل‌های مشهد همزمان با ایام شهادت امام رضا(ع) خبر داد.

محمد قانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، با اشاره به آخرین وضعیت اشغال هتل‌های مشهد در ایام عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: در طی روز‌های گذشته اشغال سطح هتل‌های مشهد به مرور افزایش یافته و در حال حاضر 65 درصد از ظرفیت هتل‌های مشهد پر است که در بهترین حالت پیش‌بینی می‌شود امشب به 70 درصد نیز برسد.

وی ادامه داد: با اتمام تعطیلات روند تخلیه هتل‌ها از فردا آغاز شده و طی روزهای آینده میزان اشغال هتل‌ها به کم‌تر از 50 درصد خواهد رسید.

قانعی با بیان اینکه «روال رزرو هتل‌ها عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد»، تصریح کرد: در روزهای اخیر هیچ‌گونه شکایتی از هتل‌ها ثبت نشده است و بازرسان نیز با مورد خاصی برخورد نداشتند.

وی با اشاره به کاهش 15 درصدی اشغال هتل‌ها نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: میزان اشغال هتل‌ها در سال گذشته همزمان با این ایام به 80 درصد رسیده بود که از جمله دلایل این کاهش می‌توان به اسکان  زائران در  اقامت‌گاه‌های غیرمجاز و منازل شخصی، حضور بسیاری از زائران در راهپیمایی اربعین در کربلا و همچنین فاجعه زلزله غرب کشور اشاره کرد.

رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی افزود: علاوه بر این میانگین زمان اقامت مسافران در هتل‌ها نیز در طی سال‌های اخیر کاهش یافته و از چهار پنج روز به حدود دو روز رسیده است.

وی با بیان اینکه «به مردم توصیه می‌شود به مراکز اقامتی مجاز مراجعه کرده و از اسکان در مکان‌های غیرمجاز خودداری کنند»، اضافه کرد: مردم می‌توانند با اقامت در هتل‌های مشهد علاوه بر اسکان با اطمینان، از تخفیفات ویژه تا سقف 30 درصد نیز برخورادر شوند.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha