• شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-126163

جام خلاقیت کسب‌وکار دانمارک به ربات طراح چینی

فناوری استارت‌اپ چین منتخب رقابت‌های کسب و کار دانمارک 2017 با ربات ابتکاری خود شد.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان و به نقل از چاینا نیوز، ربات CellRobot توسط گروه مهندسان رباتیک چین ساخته شده است و طبق گفته یانگ جیانبو بنیانگذار شرکت سازنده،CellRobot  از واحدهای رباتیک به صورت منفرد تشکیل شده که در ربات‌های کاربردی همانند سلول‌های بدن با هم کار می‌کنند.

در بیانیه صادر شده توسط هیات داوران 12 نفره از 10 کشور آمده است که CellRobot با روش هوشمندانه و استفاده آسان راه‌حل‌هایی برای مسائل رباتیک، برنامه‌نویسی و آموزش به صورت یک فعالیت سرگرم‌کننده و تعاملی برای مدارس و کودکان فراهم کرده است.

در این بیانیه آمده است: زیبایی محصولات از لحاظ فنی و چگونگی ترکیب عناصر و نحوه استفاده از آنها هیچ قواعدی در جشنواره ندارد و تنها محدودیت در این رقابت‌ها تخیل خود شما است.

Genki حلقه پوشیدنی جایزه دوم این رقابت را کسب کرده است. این حلقه به نوازندگان اجازه می‌دهد تا با فناوری با شیوه‌ای طبیعی ارتباط برقرار کنند.

جایزه سوم به Bildits رسید که یک کیت ساختمانی کوچک برای بچه‌های با سن 12 سال به بالا است که روند واقعی ساخت‌وساز را نشان می‌دهد.

جام کسب‌وکار خلاق "قهرمانی جهان" برای کارآفرینان کسب‌وکارهای خلاقانه در سراسر جهان ایجاد شده است. در این رقابت‌ها بهترین طرح‌های ابتکاری خلاق جهان و کارآفرینان معرفی و از طرح آنان برای دسترسی به بازارهای بین‌المللی حمایت می‌شود.

رویداد امسال ششمین مراسم از این رقابت‌ها بود که از 15 تا 16 نوامبر در کپنهاگ برگزار شد. در رقابت امسال 59 کشور شرکت کرده بودند.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha