• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-132016

رییس دپارتمان علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد:

ارائه بورس تحصیلی به برگزیدگان همایش بین‌المللی التهاب سیستم عصبی

ارائه بورس تحصیلی به برگزیدگان همایش بین‌المللی التهاب سیستم عصبی
رییس دپارتمان علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از ارائه بورس رایگان تحصیلی به دانشجویان منتخب در همایش بین‌المللی التهاب سیستم عصبی و فستیوال دانشجویی علوم اعصاب خبر داد. 

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، پروفسور علی گرجی امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی التهاب سیستم عصبی و فستیوال دانشجویی علوم اعصاب تصریح کرد: در این کنگره به 6 نفر از دانشجویانی که بهترین گزارش و پوستر را ارائه  کنند، دوره‌های 3 تا 6 ماهه تحقیقاتی و آموزشی از طریق دانشگاه مونستر آلمان اختصاص  می‌یابد.

وی تصریح کرد: هیات ژوری که این افراد را انتخاب می کنند از متخصصین آلمانی و ایرانی هستند و بورسیه های دانشگاه مونستر علاوه بر هزینه بورسیه های دانشجویی (گرنت‌های تحقیقاتی) شامل  ایاب و ذهاب مهمانان  و  اساتید، ویزای سخنرانان خارجی نیز می شود.

رییس همایش بین المللی التهاب سیستم عصبی و فستیوال دانشجویی علوم اعصاب با بیان اینکه علوم اعصاب یکی از علوم استراتژیک در یک دهه اخیر به شمار می رود، عنوان کرد: این علم نه تنها در زمینه ارائه راهکارهای درمانی بیماران اعصاب تلاش می‌کند، بلکه راهکارهایی نیز در حوزه های اقتصادی و اجتماعی نیز ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از بیماری های علوم اعصاب درمان ندارند که با ارائه روش های نوین می‌توان این بیماری‌های را مهار و کنترل نمود که این امر نقش موثری در بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی بیمار خواهد داشت.

گرجی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت‌های مناسبی که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد صورت گرفته، دپارتمان علوم اعصاب در دانشکده پزشکی راه اندازی شده است و تاکنون فعالیت‌های علمی و کلینیکی موثری در این مرکز به اجرا در آمده است.

رییس دپارتمان علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به برگزاری این کنگره گفت: این کنگره با همکاری دانشگاه‌های مونستر آلمان و بریتیش کلمبیا کانادا برگزار می شود و در این کنگره تلاش می شود جایگاه علمی علوم اعصاب ایران در منطقه و جهان ارتقاء یابد.

دومین همایش بین المللی التهاب سیستم عصبی و دومین فستیوال دانشجویی علوم اعصاب ۲۸ الی ۳۰ فروردین، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha