• دوشنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: alborz-34845
  • خبرنگار : 50024

مشکلی در اداره شیرخوارگاه امام علی (ع) به وجود نیامده است

مشکلی در اداره شیرخوارگاه امام علی (ع) به وجود نیامده است

مدیرشیرخوارگاه امام علی (ع) البرز گفت: شیرخوارگاه امام علی (ع) مرکزی خیریه است ولی بارها شده ماموران آب، گاز، برق و ... به علت بدهی برای قطع این امکانات اقدام کرده‌اند که انتظار می‌رود لااقل تخفیف و سوبسید خاصی برای این شکل مراکز قائل شوند.

حسین شفق در گفت ‌و گو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اظهار کرد: شیرخوارگاه امام علی (ع) از سال 90 فعالیت خود را آغاز کرده و شش ماه اول فعالیتش توسط بهزیستی اداره می‌شد ولی بعد این روند به خیرین سپرده شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 100 کودک صفر تا شش سال در این مرکز نگهداری می‌شوند که بدیهی است تامین امورات و مایحتاج آنها به راحتی امکان پذیر نیست.

وی توضیح داد: با توجه به مشکلات اعتباری، بهزیستی حتی گاه در تامین یارانه این کودکان نیز به مشکل برمی‌خورد ولی خیرین با کمک‌های خود اجازه نداده‌اند که در اداره این مرکز به مشکل بربخوریم.

وی با اشاره به عدم همکاری برخی دستگاه‌های خدمات رسان ابراز کرد: شیرخوارگاه امام علی (ع) مرکزی خیریه است ولی بارها شده ماموران آب، گاز، برق و ... به علت بدهی برای قطع این امکانات اقدام کرده‌اند که انتظار می‌رود لااقل تخفیف و سوبسید خاصی برای این شکل مراکز قائل شوند.

شفق گفت: برای تامین هزینه‌های این مرکز مغازه‌ای وقف شده ولی درآمد آن کفاف هزینه این مجموعه را نمی‌دهد به همین دلیل از خیرین تقاضا می‌شود نگاه ویژه تری به این مجموعه داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی البرز نیز با رد این موضوع که این مرکز برای تامین نیازهای اولیه کودکان نیز با مشکل مواجه است، ابراز کرد: ممکن است این مرکز گاهی در پرداخت دستمزد و حقوق پرسنل با مشکل مواجه شده باشد ولی هرگز این طور نبوده که برای تامین مایحتاج کودکان مانعی ایجاد شود.

اسدالله حیدری افزود: شیرخوارگاه امام علی (ع) با بحران خاصی مواجه نیست و هر زمان هم که مشکلی ایجاد شده خیرین پای کار بوده‌اند.

وی ادامه داد: بدیهی است درآمد این مرکز پاسخگوی هزینه‌های 200 تا 250 میلیونی هر ماه این مجموعه نیست ولی با حمایت‌های خیرین تاکنون مشکلی در اداره آن ایجاد نشده است.

وی با رد این مساله که درآمدهای مغازه وقفی این مرکز برای بهزیستی هزینه می‌شود، گفت: از قبل درآمد این مغازه به حساب بهزیستی واریز و بعد مجدداً به حساب این شیرخوارگاه انتقال داده می شود و بهزیستی از این درآمد انتفاعی نمی‌برد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha