• یکشنبه / ۱۶ تیر ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: alborz-34891
  • خبرنگار : 50024

در نشست خبری رئیس پلیس آگاهی البرز مطرح شد:

از قتل برای سرقت دام تا دستگیری زورگیران کم سن و سال

از قتل برای سرقت دام تا دستگیری زورگیران کم سن و سال

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سه زورگیر سابقه‌دار در غرب کرج خبر داد و گفت: محدوده سنی این سه نفر زیر 20 سال است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، سرهنگ محمد نادر بیگی در نشست خبری امروز یکشنبه 16 تیرماه   با اشاره به دستگیری سه عضو باند سرقت مسلحانه در کرج اظهار کرد: این سه سارق حرفه‌ای با سلاح گرم وارد منزلی در کرج شده و با محبوس کردن زن در انباری اقدام به سرقت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طلا کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی توضیح داد: این سارقان به همسر زن هم رحم نکرده و پس از ورود مرد به منزل او را هم در انباری محبوس کردند.

وی با بیان اینکه سارقان تنها به طلاها راضی نشدند گفت: این افراد خودروی این خانواده به ارزش دو میلیارد تومان را نیز   سرقت کرده‌اند.

نادربیگی با اشاره به این مطلب که در رابطه با این سرقت پنج نفر دستگیر،   یک دستگاه خودرو کشف و قسمتی از مال مسروقه نیز   پیدا شده است.

این مسئول عنوان کرد: یکی از سارقان این پرونده علاوه بر سرقت به قتلی که یک سال و نیم پیش در ماهدشت انجام داده بود نیز اعتراف کرد.

سرهنگ نادر بیگی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دستگیری سارقان زورگیر در غرب کرج اشاره کرد و گفت: در این رابطه سه نفر سابقه‌دار با محدوده سنی زیر ۲۰ سال دستگیر شده‌اند.

وی گفت: این متهمین با پژو ۲۰۶ سفید و پژو پارس خاکستری اقدام به ۱۵ فقره سرقت کرده‌اند که در این ارتباط شش مالباخته شناسایی شده‌اند.

سرهنگ نادر بیگی با بیان اینکه در پرونده‌ای دیگر فردی مظنون به سرقت منزل همراه با طلا دستگیر شد، گفت: این فرد به دادگاه فرستاده شد و خواهر این فرد با ارائه فاکتورهای تقلبی به دادگاه خواهان آزادی برادرش شد.

وی گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این فاکتورها تقلبی بوده و فرد دستگیر شده سابق دار است.

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه در رابطه با این سرقت سه نفر دستگیر شده‌اند، ادامه داد: این متهمین تا به امروز به ۱۰۰ فقره سرقت منزل با ارزش بیش از ۸۳۰ میلیون تومان اعتراف کرده‌اند و ۱۳ فقره از این سرقت‌ها هم شناسایی شده است.

سرهنگ نادر بیگی در بخش دیگری از سخنان خود به کیف قاپی با پراید سرقتی در محدوده مهرشهر و کمالشهر اشاره کرد و گفت: سه نفر در رابطه با این سرقت دستگیر شده‌اند و به ۶۵ فقره کیف قاپی اعتراف کرده‌اند و ۲۸ نفر مالباخته نیز شناسایی شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی البرز در ادامه به دستگیری سه نفر که با اسلحه شکاری اقدام به سرقت خودرو و احشام می‌کرده‌اند گفت: دو فقره از این سرقت‌ها منجر به قتل شده است.

وی توضیح داد: در رابطه با این پرونده دو نفر دستگیر شدند و نفر سوم حین دستگیری فوت کرد.

این مسئول ابراز کرد: متهمین به پنج فقره سرقت مسلحانه و یک فقره قتل اعتراف کرده اند.

سرهنگ نادر بیگی همچنین از دستگیری یک زن و مرد در رابطه با سرقت از منزل اشاره کرد و گفت: این متهمین با کلید وارد منازل می‌شدند و تاکنون به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha