• دوشنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: alborz-36242
  • خبرنگار : 50024

در آستانه عید غدیر:

خیرینی که آرزوهای ایتام را برآورده کردند

خیرینی که آرزوهای ایتام را برآورده کردند

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت:  در جشن آرزوهای امسال دوچرخه، تبلت، انواع اسباب‌بازی و عروسک به کودکان و نوجوانان یتیم هدیه شد و یکی از حامیان مقیم انگلستان نیز که در مراسم حضور داشت، یک دستگاه دوچرخه به یتیم و فرزند معنوی خود هدیه کرد.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، محمد محمدی فرد، هدف از برگزاری جشن آرزوها را برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت این نهاد و ایجاد شرایطی برای دستیابی حامیان و خیران به یک حس و حال معنوی وصف‌ناپذیر عنوان کرد و گفت: چند روز قبل از برگزاری این جشن باشکوه، دست‌نوشته آرزوهای ایتام را برای حامیانشان ارسال کردیم و بدون اینکه ایتام بدانند چه اتفاق شیرینی در انتظارشان است در روز جشن آرزوها حامیان با حضور در یک مراسم معنوی و مفرح آرزوهای این عزیزان را برآورده کردند .

وی با بیان اینکه در جشن آرزوها صحنه‌هایی زیبا از اشک شوق در چشمان خیران و ذوق و شادی ایتام رقم می‌خورد افزود: ۳۰۰ حامی و یتیم کمیته امداد امام (ره) استان البرز در جشن برآورده شدن آرزوهای ایتام شرکت کردند.

محمدی‌فرد با اشاره به حمایت مطلوب خیران از ایتام و فرزندان محسنین در البرز گفت: در جشن آرزوهای امسال دوچرخه، تبلت، انواع اسباب‌بازی و عروسک به کودکان و نوجوانان یتیم هدیه شد و یکی از حامیان مقیم انگلستان نیز که در مراسم حضور داشت، یک دستگاه دوچرخه به یتیم و فرزند معنوی خود هدیه کرد.

مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیّت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش ‌از پیش خیّران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و همچنین دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود در این طرح ثبت‌نام کردند .

گفتنی است اجرای مسابقه، نقاشی روی صورت کودکان و برنامه‌های هنری و شاد برای میهمانان شرکت‌کننده در مراسم ازجمله بخش‌های متنوع جشن آرزوها بود.

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha