• یکشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: alborz-36335
  • خبرنگار : 50024

لزوم استاندارسازی تجهیزات جمع آوری زباله در کرج

لزوم استاندارسازی تجهیزات جمع آوری زباله در کرج

عضو شورای شهر کرج گفت: درکنار کمبود سطل‌ زباله مکانیزه و نیاز مبرم به تعمیر و شست و شوی آنها، جابه به جایی مداوم این سطل‌ها باعث سرگردانی شهروندان شده است.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، محمد نبیونی در نطق پیش از دستور صد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر کرج که امروز یکشنبه 10 شهریور برگزار شد، با اشاره به وضعیت نابسامان جمع آوری زباله‌های تَر، اظهار داشت: وضعیت جمع آوری پسماندهای تر در شهر قابل قبول نیست و همین باعث شده بخش قابل توجهی از شیرابه زباله‌ها در هنگام جمع آوری در سطح شهر جاری شود که این امر انتشار آلودگی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه تجهیزات مورد استفاده پیمانکاران برای جمع آوری زباله فاقد استانداردهای لازم است، افزود: به منظور ارتقای سلامت شهر و شهروندان ضروری است این تجهیزات استانداردسازی شوند.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به وضیعت نامناسب سطل‌های مکانیزه حمل زباله گفت: علاوه بر کم بودن تعداد سطل‌های زباله و وضیعت ظاهری نامناسب آن‌ها، جابجایی مداوم این سطل‌ها نیز موجب سرگردانی شهروندان شده است.

این عضو شورا با تاکید بر اینکه بسیاری از سطل‌های زباله شهر نیاز به شست و شو و تعمیر دارند، توضیح داد: باید با تخصیص اعتبار مناسب تعداد سطل‌های مکانیزه حمل زباله در مناطق دهگانه افزایش یابد.

رفع خاموشی زیر پل ها و زیرگذرها

نبیونی در ادامه با اشاره به ضرورت روشن بودن زیر پل ها و زیرگذرها افزود: شهرداری وظیفه دارد برای جلوگیری از رعب و وحشت شهروندان و تسهیل در تردد آنان در هنگام شب خاموشی زیر پل ها و زیرگذرها را رفع کند.

وی در ادامه به ضرورت رسیدگی به وضعیت پل شهدای حصارک پرداخت و گفت: ماه‌هاست برای روشنایی این پل چراغ تعبیه شده اما این چراغ‌ها هنوز روشن نشده که این موضوع نیز باید پیگیری شود.

این عضو شورا با بیان اینکه وضعیت آسفالت و تابلوهای راهنماییِ محدوده این پل نیز نیازمند رسیدگی است، یادآور شد: این پل بخشی از ورودی شهر کرج محسوب می شود بنابراین پیگیری موارد مطرح شده کاملا ضروری است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha