• یکشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: alborz-36422
  • خبرنگار : 50024

آرامستان بهشت علی (ع) این هفته به بهره برداری می‌رسد

آرامستان بهشت علی (ع) این هفته به بهره برداری می‌رسد

شهردار کرج گفت: امکان دفن چهار هزار و 500 متوفی در فاز اول آرامستان بهشت علی (ع) وجود دارد.

به گزارش   ایسنا منطقه البرز، علی کمالی زاده پیش از ظهر امروز یکشنبه 24 شهریور در صد و شصت و یکمین جلسه شورای شهر کرج با اشاره به بهره برداری از آرامستان بهشت علی (ع) اظهار داشت: فاز اول این آرامستان چهارشنبه بیست و هفتم شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه با آغاز به کار آرامستان بهشت علی (ع) بخش بزرگی از نیاز استان برطرف می شود، گفت: فاز اول این آرامستان با مساحت ۶۶ هکتار قابلیت دفن چهار هزار و ۵۰۰ متوفی را دارد.

به گفته شهردار کرج؛ این آرامستان دارای امکانات اولیه شامل آبخوری، سرویس بهداشتی و ساختمان موقت پذیرش است.

برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز اولویت مدیریت شهری است

این مسئول در ادامه برخورد با تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیر مجاز را از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری دانست و افزود: با همکاری و مشارکت دستگاه‌ها با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد لازم و قانونی انجام می شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما پیشگیری از گسترش این نوع ساخت و سازها است، گفت: به منظور ساماندهی ساخت و سازها و نظارت مستمر و دقیق بر آنها وجلوگیری از توسعه بی رویه شهر، اقدامات پیشگیرانه در دستور کار دستگاه‌های متولی به ویژه شهرداری قرار دارد.

کمالی زاده همچنین با اشاره به گلایه عضو شورای شهر در خصوص تغییر وضعیت فضای اطراف بوستان نبوت، تصریح کرد: پارک نبوت با ۷۶ هزار مترمربع وسعت یکی از پارک‌های قدیمی شهر کرج به شمار می‌رود که با بهره مندی از امکانات رفاهی مورد استفاده و استقبال شهروندان قرار دارد.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ زیبایی‌های بصری این پارک یادآور شد: این مجموعه بزرگ که روبروی مجتمع تجاری مهستان واقع شده متعلق به اداره‌ کل مسکن و شهرسازی است که قطعه‌های بایر آن به برخی از ارگان‌ها همچون امور کتابخانه‌ها و آستان قدس رضوی واگذار شده اما فضای سبز آن دست نخورده باقی مانده است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha