• شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۶ / ۲۲:۳۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: ardabil-27749

رویداد استارت‌‎آپی هوگر در سرعین برگزار می‌شود

رویداد استارت‌‎آپی هوگر در سرعین برگزار می‌شود
مدیرعامل مجتمع انفورماتیک جاویدان از برگزاری رویداد استارت‌‎آپی هوگر با محوریت گردشگری طی روزهای اول تا سوم آذرماه در سرعین خبر داد. 

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، رامین عبدی در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل از برگزاری رویداد استارت‌‎آپی هوگر طی روزهای اول تا سوم آذرماه در هتل تماشای سرعین خبر داد و گفت: در این رویداد حدود 100 نفر از استان‌های آذربایجان‌شرقی، اردبیل، تهران و گیلان حضور خواهند داشت. 

وی با بیان اینکه در این رویداد افراد صاحب فکر و ایده در مدت 1 دقیقه فرصت خواهند داشت تا ایده خود را ارائه دهند، افزود: در ادامه از حضار رای‌گیری شده و 10 ایده برتر انتخاب و تیم‌ها تشکیل خواهند شد. 

عبدی با بیان اینکه این تیم‌ها فرصت دارند ایده مطرح شده خود را در مدت 54 ساعت در قالب نمونه اولیه تولید کنند، تصریح کرد: روز آخر رویداد ایده‌ها توسط داوران داوری شده و سه تیم برتر انتخاب خواهند شد و علاوه بر دریافت جوایز نقدی، از خدمات شتاب‌دهنده جاویدان برخوردار خواهند شد. 

مدیرعامل مجتمع انفورماتیک جاویدان با بیان اینکه در این رویداد افراد صاحب فکر و ایده به معضلات شناسایی شده در بخش گردشگری ایده و پاسخ خواهند داد، گفت: در حاشیه این رویداد، کارگاه‌های آموزشی کسب و کار و فناوری اطلاعات برگزار خواهند شد. 

وی با بیان اینکه در این رویداد 20 منتور یا مربی حضور داشته و تجربیات خود را بصورت افتخاری در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهند داد، خاطرنشان کرد: این رویداد با مشارکت فرمانداری سرعین و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل و در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید برگزار می‌شود. 

مهدی تراب‌نژاد کارشناس مسئول اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل نیز با بیان اینکه محوریت کسب‌و‌کارها ارائه خدمات به کاربران است، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در همین راستا ورود پیدا کرده و در دو محور توسعه ساختارهای پشتیبان کسب‌و‌کار و توانمندسازی در راستای کسب‌وکارهای نوپای فاوا فعالیت می‌کند. 

.وی با بیان اینکه شتاب‌دهنده‌ها با ورود به استان‌ها به بهبود فضای کسب و کار کمک می‌کنند، افزود: در راستای حمایت از رویدادهای کارآفرینانه، رویدادهای استارتاپ ویکند، همفکر و دورهمی رشد توسط شتاب‌دهنده‌ها برگزار می‌شود.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha